IVF hösten/vintern 2020
Härligt med två blastisar ändå till frysen :) Hoppas på att en av dom är eran bäbis <3
Härligt med två blastisar ändå till frysen :) Hoppas på att en av dom är eran bäbis <3
Åhh men de ju jättebra med två st bådar gott :D (jag som fått 1 till frys på 4 IVF tycker de skitmycket med två hahah) För ni gjorde sist FET väl som tog sig ändå? :)
Grattis!! Det är ju jättebra :) Glad för din skull!!
God morgon! Jag har inte ont men känner lite i livmodern. Det har mer eller mindre slutat att blöda nu.
Jag har ställt frågan till kliniken om jag får starta nästa behandling om 2 veckor. Hoppas att det är ok. Väntar svar nu :)
Vad bra ändå med två blastisar! Håller tummarna för FET i maj. Jag kanske också gör det i maj, inte bekräftat ännu.
Jo det har jag,igår :) "Normalt" stod det! Så en nervös väntan är över. Så nu är det officiellt,och mina barn har fått veta,som jag har väntat att berätta för dom.
Nu börjar det jobbiga. Ruvardag 7 imorgon, planerad mens på tisdag.. Så mentalt skadad så det är jobbigt. Helt säker jag såg pyttelite blod på pappret, men jag vet inte.. Jag har någon enorm mensvärk och skit med, jag vill ju inget annat att de ska ta sig.. Men gud så ont jag har i magen idag. Känns som mensen kommer på beräknad dag på tisdag.. :(
Ikväll tog jag första dosen av sprutan Menopur
Jag vet inte.. Helt säker på att jag såg lite blod men nu kör hjärnan slut på mig. Brukar alltid få en liten blödning innan beräknad mens för att sedan på startdagen komma igång rejält.. Men va kul för dig! Kommer inte ihåg, räknas den som mens? Eller behöver du vänta till nästa cykel nu?
Jag har inte testdag förrän lördag.. Det var ju en sen insättning på cykeldag 19 för mig denna gång. Men beräknad bim är imorgon. Brukar dock alltid få småblödningar innan. Har inte vart så jobbigt de 3 gångerna innan, men denna gången är det galet jobbigt. Plus att det är 5 dagar kvar till testdag. Dom dagarna är långa...