IVF hösten/vintern 2020
Åh grattis :) vilken vecka är du i då nu?
Tack :)
Hur känner ni tjejer? Jag är i v 5 4+5 Imorgon. Har molvärk ibland men framförallt huvudvärk! Brösten känns inte lika ömma och inga andra symptom. Jo är väldigt trött... Men det kan likaväl bero på jobbet ? Börjar bli orolig.
Har dock fått tid hos barnmorskan precis v6 för inskrivning och blev kallad till Sahlgrenska v8. Man längtar ihjäl sig dit för att slippa oroa sig. Är det tidigt för de typiska symptomen ? Känner att jag bara vill bli illamående hur sjukt det än låter
:) jag har testdag nästa helg spännande & väldigt nervöst
Så svårt det här med symtom, mina har kommit och gått vilket har oroat mig. Detta då min föregående graviditet slutade med ett hjärta som inte slog och innan UL hade jag avtagande symtom. Varit extremt orolig då mina symtom varit borta ett par dagar, men igår kom illamående och ömma bröst plötsligt tillbaka. Idag bara ömma bröst. Lite yrsel på
morgonen. Tycker att jag blir mer andfådd vid träning men ibland undrar jag om jag bara inbillar mig.
Kanske är det som ngn så klokt skrev tidigare, att kroppen vänjer sig vid högre hcg och därav mindre symtom i perioder. Verkar så olika för alla.
Jag är i v.5+6 om jag räknar rätt. Har UL i v.6+6 så 1v kvar
Idag tog jag livio g test de va så svagt så svagt. Men det digitala visade på en graviditet. Och känner mig gravid. Ja bara vänta och se tills dom ringer på måndag
Är det testlagrets? Jag går på livio och fick ett test från testlagret att göra på testdag av dom och det var svagare än dom jag tagit innan som var från clearblue och rfsu. Både i den här graviditeten och den förra som nu är en tvååring. Så jag tippar på att dom inte är lika känsliga. Vilken vecka är du i? Du borde vara väldigt tidigt gravid om du inte haft testdag än?
Är det testlagrets? Jag går på livio och fick ett test från testlagret att göra på testdag av dom och det var svagare än dom jag tagit innan som var från clearblue och rfsu. Både i den här graviditeten och den förra som nu är en tvååring. Så jag tippar på att dom inte är lika känsliga. Vilken vecka är du i? Du borde vara väldigt tidigt gravid om du inte haft testdag än?
Då är du en dag före mig. Konstigt att du har så sen testdag trots samma företag, min testdag var 22/9 efter FET med blastocyst 9/9. Men tror inte du behöver vara orolig över svagt test, lättare sagt än gjort jag vet...