IVF hösten/vintern 2020
Vaken sen 04:45. Tror sambon är mer nervös än jag. Han vaknade strax efter 04. Lycka till idag och alla andra ????
Vaken sen 04:45. Tror sambon är mer nervös än jag. Han vaknade strax efter 04. Lycka till idag och alla andra ????
1 ägg fick vi:(
Pratade just med läkaren,eftersom mitt AMH värde har gått ner så markant så kommer jag snart att hamna i klimakteriet. 35 år gammal...så om inte detta lyckas denna gång så blir det äggdonation ???? vi har under 10% chans att lyckas med mina ägg. Så det känns som vi får ge upp ivf försöken och ställa oss i kö för ÄD,och börja spara pengar...
Vad tråkigt att höra! :( Hoppas ändå på det ägget.
Beklagar, vilka tunga nyheter! Finns liksom inget att säga. Skickar iväg ett enormt lass med kramar!
Jättetråkigt att höra... Lägger ett litet hopp på det ägget ni fick ut <3
Kramar och styrka??
Men vännen,vad trist verkligen!!!hoppashoppas på guldägg nu!vad har du förAMH värde?
Tack blev tyvärr bara 1 ägg. Så hoppas på att det är guldägget
Sussna85, så tråkigt att höra håller verkligen tummarna att de delar sig fint. Men ni har tidigare lyckats få fler ägg, kan de inte vara att den sprutan var fel metod för er??
De va jobbig sits men håller med att ju längre tiden går desto mindre spelar de roll om de biologiskt. Man orkar ju inte förlänga sitt lidande heller..Håller tummarna för lilla fröet <3
Det verka som vårt lilla ägg har börjat dela sig! De skulle ringa ifall det inte hade lyckats. Och telefonen är tyst...så ett litet hopp!
Åh vad härligt. Har som sagt följt er ett tag nu och jag hoppas verkligen att ni lyckas nu!!