IVF hösten/vintern 2020
Bra du har ryckt upp dig! För helt ärligt- mängden spelar ju mindre roll, det är verkligen kvalitén som räknas! Tänk, de kan alla vara prima!! Jag håller tummar och tår för dig!
Bra du har ryckt upp dig! För helt ärligt- mängden spelar ju mindre roll, det är verkligen kvalitén som räknas! Tänk, de kan alla vara prima!! Jag håller tummar och tår för dig!
Håller alla mina tummar för dig på fredag och hoppas det går bra. Jag tänker att fyra är ju bättre än ingenting :) jag hade ju inte heller så jättemånga och min läkare sa också att kvalitet före kvantitet. Men jag förstår din oro och förtvivlan <3
Hur går era tankar i dessa Coronatider? Vad har era kliniker för restriktioner? Min sambo har inte fått vara med på ett enda besök förutom det första då och det känns lite tråkigt men samtidigt förstår jag och respekterar deras beslut. Dessutom vill man ju absolut inte bli smittad, är livrädd för det..
Ägglossningen är nu framkallad :)
Förstår oron men försök om möjligt att inte oroa dig, en dag i taget nu! Ingen gång är den andra lik och det är så många som misslyckas misslyckas misslyckas och sen lyckas. Någon gång blir det så för de flesta! Kan mycket väl vara den lyckas- gången för dig nu! Kram
Så spännande. Jag är i risken för överstimulering sa de i början men inget på VUL
Hej igen.. ????????
Fick i eftermiddags sms från 1177 att jag och min man fick digitalt möte med reproduktionscentrum på Sahlgrenska för ivf start... äntligen!!!!! ????
Så nervös inför i morgon. Inte alla många timmar kvar. Hoppas hoppas att man kan få någon sömn i natt. 07.45 ska vi vara inne. Heja ni alla andra??