IVF hösten/vintern 2020
Pepp pepp håller tummar och tår!
Pepp pepp håller tummar och tår!
Har du haft lutinus? Eller progynon. För mig tog det 3,5 dagar innan den kickade igång efter att jag avslutat min behandling vid neg gravtest.
Men de va första gången ja fick höra betyg, första gången vi fick en 2dagars på första IVF fick jag inte reda på något alls. Till och med frågade skämtsamt är det ett toppembryo men min hon bara stirrade på mig hahah. Lite komiskt nu i efterhand när ja tänker på de. Ja frågade om ja kunde få en 3dagars men dem svarade dem har alltid fört tillbaks på dag2. Men de va intressant att även om den hade fragmentering att den blev en bra blastocyst till slut. Ger mig lite hopp då.
Då är de nära. För du hade slutat med provera för två veckor sen typ?
<3
Blödningarna kommer och går och stressar mig så enormt :/ Men fick höra på hjärtat igår hos bm iallafall,då var jag i 10+0 så vecka 11 då. Efter det började jag blöda.. så jag tog fram min egen doppler imorse som jag har hemma,och hittade de lilla hjärtat faktiskt :) Så det gav mig en stunds lugn iallafall.
Åh hurra för mensen!! Håller tummarna att du får köra igång imorgon!! =)
Ja, den ger ett litet lugn iallafall Läser att mensen har kommit igång! Vad härligt(och säkert många andra känslor med) att äntligen få börja behandling igen för dig
Yaayy hoppas de gick bra att starta ikväll:D
Liten uppdatering från mig, tom hinnsäck på 7+2, fått cytotec nu för att få ut det. Ska bli skönt att få slut på lidandet och att rikta mig mot ngt annat. Vi ska fortsätta men vart och hur vet jag inte än. Längtar få ut detta så att man kan må som vanligt och inte må illa!
Liten uppdatering från mig, tom hinnsäck på 7+2, fått cytotec nu för att få ut det. Ska bli skönt att få slut på lidandet och att rikta mig mot ngt annat. Vi ska fortsätta men vart och hur vet jag inte än. Längtar få ut detta så att man kan må som vanligt och inte må illa!
Oj inte meningen att skicka samma meddelande fyra gånger. :(