Annna84 skrev 2021-01-31 15:16:32 följande:
Smidigt att din mamma gör akupunkturen! :) Jag har också gått på kinesisk akupunktur, men de har säkert lite olika upplägg. Hoppas att det är bra både före och efter.
Hur mår du idag? Jag går runt och känner efter hela tiden, blir lite knäpp. Vet inte vad som är vad och om det ens går att känna något så här tidigt.
Lewaize skrev 2021-01-31 15:59:34 följande:
För mig har mycket stress och press släppt efter insättningen så är väldigt trött och har haft migrän idag som följd. Jag känner också efter hela tiden! Jag är positiv att det har tagit sig för det känns som en tyngd neråt i tjejmagen och jag har molvärk som stretchar sig utåt och inte krampar inåt så som mensvärk gör. MEN! Det betyder ju absolut inte att den lille vill stanna kvar så jag glädjer mig att just nu är allt bra iaf :)
Hur känner du dig och vad för symptom eller känningar har du :) ?
Tycker det verkar jättespännande med akupunktur. Om inte annat för att slappna av en del. Funderar på att göra det med. Hur långt innan behandling börjar man? Gör man det både inför plock och fet eller bara det senare?
Spännande med ruvardagar. Nu har förhoppningsvis båda era blastocyster fäst. En del känner tidigt, andra göra det inte. Men låter bra med lite tyngdkänsla!