IVF hösten/vintern 2020
Ruvardag 7 idag
Det svaga igår blev detta idag :)
Ruvardag 7 idag
Det svaga igår blev detta idag :)
Hej! Behöver bara skriva av mig, är så himla orolig. Jag fick Gravid 1-2veckor på digitalt test på BIM i lördags och jättesvagt på sticka. Testade två dagar senare (igår morse)på vanlig sticka och strecket är så svagt att det knappt går att se, det är nästan så att man måste lysa bakom. Och jag får för mig att det är något fel. Borde inte testet vara starkare två dagar efter BIM?
Ser tex att du glitterLina har jättestarkt streck. Kan det vara stora skillnader mellan personer och även typ av stickor?
Usch vad jag oroar mig, vet inte om jag ska testa igen imorgon eller vänta till på söndag när jag har testdag.
Känner lite i magen då och då men inget annat.
Precis, jag är på ÄL+16 idag och jag har RFSU testa ofta-stickor. Hade jag inte fått utslag på det digitala så skulle jag nog inte tro att det blev ett plus, så svaga är strecken.. nästan så att man behöver lysa bakom dom för att se.
Jag ska försöka stålsätta mig och inte testa mer förrän på söndag nu. Vad blir nästa steg för dig nu, väntar du in nästa mens? Kram
Det jag har fasat för och drömt mardrömmar om har hänt. Började blöda idag när jag skulle sluta jobbet. Har gått med en molande värk några dagar,,,Ringde sjukhusets gynavdelning i panik och de var så snälla och tog in mig på en gång.
Det fanns otroligt nog ett litet pyre därinne med ett tickande hjärta, så stort som de ska vara för min vecka.
Men,det finns ju oftast ett men... Jag har så ont och jag blöder ännu...detta kommer att sluta i missfall och jag är så jäkla trött att mina farhågor verkar besannas Jag tror inte på en solskenshistoria för oss...fan säger jag.
Vår lilla bäbis lever, sån lycka! Fick se ett litet hjärta slå idag <3
Enligt klinikens läkare ska jag vara i 6+1 men läkaren idag mätte till 5+4. Men den diffen i dagar hoppas jag inte ska spela nån roll :) Hon sa att det kan vara svårt att mäta korrekt när den lill* ännu är så liten oxå så.
Nu blev det minus på stickan, helt blankt. Bryter ihop fullständigt. Fy fan vad det känns orättvist med allt
:( :( den e på väg att släppa. Idag blev det minus på testet & endast 1-2 på digitala. För 3 dagar sedan va det ett fint plus som du ser på bilden & 2-3 på digitala. Mina gravsymtom försvann häromdagen :(
Sämsta alla hjärtans dag nånsin!
Hej starka tjejer!
Försöker mentalt ladda om för nästa och sista FET på våra landstingsförsök. Ni som äter Q10 -har ni märkt någon skillnad och vilket märke och vilken mängd äter ni?
Har kliniken varit villig att lyssna på er och gjort någon förändring i medicinering efter många misslyckanden? Är de tex bevisat att trombyl kan hjälpa? Något för att dämpa immunförsvaret? Behöver tips inför mitt möte.
Titta lite på zonterapi -har någon av er testat det?
Haha! Snacka om att man griper efter halmstrån i detta för att försöka lyckas
Köpte också nu samma Q10, men tar du av den 600mg?
Tack för alla tips!
Jag ska fråga hur min klink ställer sig till trombyl och embryoglue när jag träffar dom imorgon. Det verkar väldigt olika mellan kliniker som ni säger. Går någon av er i stockholm?
Jag har även köpt q10 ifall det blir ytterligare ägguttag och kommer att fortsätta med akupunktur inför nästa insättning, ev samma 7-dagarsbehandling som jag gjorde förra gången, även fast det tar väldigt mycket tid -haha!