Javelina skrev 2020-09-17 21:14:26 följande:
Förstår att det känns nervöst inför helgen med äggtillväxten, tänker att de inte borde tokspurta när de är så många..
Jag borde ha större anknytning till Åland då min släkt kommer därifrån men tyvärr har de flyttat till fastlandet sedan länge. Men jag har varit där varje år innan coronaeländet satte stopp. Skulle gärna bo där själv!
Förstår också dina funderingarna kring ivf och att man redan har barn. Men om vi tänker på alla idioter världen över som får barn trots att de varken tar hand om dem eller är lämpliga på något vis, så kan vi nog släppa skuldkänslorna.
Jamen vad härligt att höra :) Ja Åland är en fin plats att bo på, en trygg och lugn ö. Men nu är det öppet att fara igen mellan Åland och Sverige,utan karantän och andra hämningar,annat än att försöka hålla avstånd då :)
Jo, ska ta upp det med kliniken imorgon, om de vill att jag sprutar vidare så kanske man ska sänka dosen jo? Gissar dock på att sista Gonal F sprutan blir imorgon och Ovitrellen på lördag, hoppas så på det iallfall :)
Jo, ibland skulle man önska att det fanns nått slags uttagsprov på endel som tänker försöka få barn :/