Annna84 skrev 2021-01-29 18:25:04 följande:
Tack! Det låter bra att ni dels får menopur men även ICSI, det gjorde stor skillnad för oss.
Segt att coronan ställer till det, på kliniken där jag går har vi varit förskonade, jag har bara blivit nekad en gång för att det var fullt men då fick jag förtur månaden därpå. Och så julstängt och sommarstängt på det...långa ledtider som sagt. Hur lång tid sammanlagt har ni hållit på med IVFen? Vi är snart inne på 1år.
Jag har inte tittat på brevet där det står om testdag, men jag tror att hon sa 12e eller 14e februari. Jag har aldrig kommit till testdag, mensen har dykt upp över en vecka tidigare. Jag kommer definitivt tjuvtesta, jag har redan börjat testa för att se att ovitrellen försvinner ur kroppen :)
Tack! Vi körde icsi förra gången och befruktningsgraden steg något även om det inte var någon jätteskillnad men läkaren ville ändå köra på det.
Ja vad skönt att ni inte behövt vänta i onödan. Vi har väl egentligen inte behövt det heller mer än att min mens inte riktigt var i fas med sommarstängningen så det blev lite senare just då. Vi har som ni hållit på i nästan exakt ett år. Har gjort behandlingar i januari/februari, april (blev återföring i juni och september), oktober/november.
Aha vad spännande! Har du mycket ovitrelle kvar nu? Nu håller jag tummar och tår för att mensen inte dyker upp på väldigt länge.