IVF hösten/vintern 2020
Hej embryoblod det är ett form av klister kan man säga som består av naturliga ämnen som redan finns i livmodern, embryot får ligga i detta medium ett tag och så får man in embryot tillsammans med mediet. Skall göra att ägget fäster bättre..
Sitter på toan nu för jag vet inte vilken tur i ordningen i natt. Tror jag fått urinvägsinfektion, hoppas innerligt det är lutinus som gör detta och inte en infektion. Håller på att läsa här och var om att ha urinvägsinfektion och göra återföring. Återföringen den är efter lunch imorgon tis eller nu är det visst idag. Inte sovit en blund. Jag har ont som bara den, upp och kissar stup i kvarten. Har haft problem med detta i yngre dar så känner igen tecknen.
Försöker hitta om antibiotika och återföring. De säger det är inget problem att behandla en urinvägsinfektion med antibiotika när man är gravid men hittar inget om inför en återföring. Endast varnar för detta mot slutet av en graviditet.
Hjälp! ska ringa dem så fort de öppnar och hoppas att vi kör ändå och om de ej går att de ej startat upptining ännu så att embryot inte förstörs å jag kan komma tillbaka på en månad.
Från en som har hjärtat i halsgropen och har ont.
Ah ok,så då är det alltså som embryoglue då som jag har läst om och hoppas få pröva på nya kliniken nu :)
Men lycka till idag! Hoppas på att ET kan göras!