IVF hösten/vintern 2020
Dem odlar vidare de 3 som återstår, jag lär väl bli uppring imorgon eller på måndag
Herregud!!!! Är det nu vi kör start? Gick på toaletten nyss och torkade mig, färskt blod. Med tanke på att min mens är så knepig ibland så hoppas jag att detta är mens start. Ibland börjar det med brunt och nu kol färskt, vad händer om man bärjar med sprutor i morgon och der visar sig att det inte var mens?? Har aldrig varit så nervös som nu. Fertilitetskliniken hade inga samtalstider kvar och jsg har mejlat de
Herregud!!!! Är det nu vi kör start? Gick på toaletten nyss och torkade mig, färskt blod. Med tanke på att min mens är så knepig ibland så hoppas jag att detta är mens start. Ibland börjar det med brunt och nu kol färskt, vad händer om man bärjar med sprutor i morgon och der visar sig att det inte var mens?? Har aldrig varit så nervös som nu. Fertilitetskliniken hade inga samtalstider kvar och jsg har mejlat de
Oj jessus vad många meddelanden det kom. Sorry!
Hej alla! Nu ska jag börja ivf be två nästa mens. Min ägglossning känns inte som vanligt. Har NOLL fertilt sekret. Så deppigt! Nojjar över om det är min ålder som gör att östrogenet håller på att minska. Så stressande, och stress torkar upp sekretet har jag hört. Så vet inte ut eller in. Har ni som har erfarenhet märkt av om ägglossningen kommit senare efter en ivf? Och brukar ni göra ett försök(om några förutsättningar kanske finns) på naturlig väg mellan två ivf behandlingar? Eller är det så att kroppen behöver vila helt och det inte är bra förutsätt för att bli gravid då, alltså efter en ivf?
Håller tummarna för alla er!
Glädje blev till sorg väldigt fort. Vi skulle kontakta fertlithetsenheten. Inga samtalstider kvar men mejlade gebom 1177. Nej tyvärr vi har fullt i behandlingsprogramme, injektionsuppstart 3/1. Fattr inget alls. Vi har ju hämtat sprutor, läkaren skrev ju in oss.... jag sitter bara och gråter. Skrev tillbaka till dom men fick inget svar och nu inga svar alls.... får de göra så här? De hade ju lovat oss????
Jag plussade i måndags, har sedan dess haft molvärk i både äggstockar och själva magen, igår hade jag så ont att det var svårt att andas och gå upprätt. Vet att livmodern växer i början men så här ont så tidigt?? Orolig och går på toa och letar blod hela tiden...