IVF hösten/vintern 2020
Då va insättningen klar.
Testdag om 13 dagar. Nervöst.
3dje gången gillt nu hoppas vi.
Då va insättningen klar.
Testdag om 13 dagar. Nervöst.
3dje gången gillt nu hoppas vi.
Håller hårt tummarna för oss båda! Va det oxå en blastocyst? Hade du testdag i helgen? Eller blandar jag ihop det..
Glömde skriva att jag håller tummarna stenhårt för er med! :)
Glömde skriva att jag håller tummarna stenhårt för er med! :)
Jaha... då vet jag inte vad som hänt? Började med lutinus söndagen den 15:e. Enligt bm skulle testdag vara 2/12. Lutinus röcker endast till nu på lördag kväll, är det inte märkligt eftersom bm sa att man skulle ta lutinus tills testdagen. Vad jag räknar är alla andra som återinfört den 16/11 har testdag nu på söndag. Hur länge räcker er lutinus?
Jaha... då vet jag inte vad som hänt? Började med lutinus söndagen den 15:e. Enligt bm skulle testdag vara 2/12. Lutinus röcker endast till nu på lördag kväll, är det inte märkligt eftersom bm sa att man skulle ta lutinus tills testdagen. Vad jag räknar är alla andra som återinfört den 16/11 har testdag nu på söndag. Hur länge räcker er lutinus?
tack för svar! Ska man alltså fortsätta med lutinus? ???? bm till mig sa att jag skulle sluta med dessa på testdagen
tack för svar! Ska man alltså fortsätta med lutinus? ???? bm till mig sa att jag skulle sluta med dessa på testdagen
Kom i kontakt med mottagningen idag. Jag ska sluta med lutinus på lördag. Super märkligt men så är det. Tisdag testdag. Har läst att en del börjar blöda ca ett dygn efter man slutat med lutinus, kan de stämma?