MrsNightingale skrev 2020-11-24 08:20:50 följande:
Hej på er, jag hoppar in- satte in en 5 dagars blastocyst lördagen den 14/11, som legat i frysen i 1,5 år, så är på RD 11.
TD nu på fredag den 27´e.
Har haft lite färgat lutinus nu senaste dagarna (ljusrosa) och jag upplever nog att det är lite mer rosa på pappret nu än bara när lutinusen kommer ut.
Tjuv testade igår och fick ett negativt digitalt test.
Känner ingenting i brösten, men har haft som lite mensvärk senaste dagarna och vaknar med huvudvärk.
( Vi har fortfarande 1 eskimo i frysen)
Lite info om oss:
Jag ( 38år) och min man (42år) har varit på den här ivf resan sen 2012 med utredning och sen start på Sahlgrenska 2013/2014, dom hittar inget ?fel? på någon av oss.
Jag har fått ut många fina ägg som befruktats och kunnat läggas i frysen, så vi kunde med våra 3 försök via landstinget hålla på tills Nov 2017.
Vi blev då gravida för första med vår sista blastocyst men fick missfall i i v.9+6.
Så sedan Januari 2018 har vi varit på Livio Calanderska.
Anledningen till att vi tinade en så ?gammal? blasto var för att vi på senaste ägguttagen endast fick ut 2 ägg som tyvärr inte delade sig som det skulle efter befruktningen.
Måste säga att den här tråden är så fin, det är så fin ton och verkar vara så många varma och omtänksamma personer som skriver.
Har innan bara varit inne och läst , men nu fick det mig att dela med mig
Hej och välkommen vi är inne på omgång 2 bara ett ägg denna gången men det blev befruktat och insatt förra måndagen så g test på söndag. Jag är 39 har en dotter sedan tidigare blev gravid på naturlig väg. Min sambo är 27 har inga barn. Dom hittar inga fel på oss det vill sig bara inte. Denna gruppen är helt underbar. Nu hoppas jag att vi får plus båda 2 när det är test dag.