Inlägg från: Anonym (Bangz) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bangz)

Vad tycker du om sex?

Anonym (Nyfiken2) skrev 2020-07-29 09:18:03 följande:
    Sex är för mig väldigt brett. Är det nya partners så är det en hel del spänning. Det är bekräftelse, spännande och mysigt.

När jag ska ha sex med en ny så är det alltid lika spännande att se hennes bröst för första gången, känna hennes kyssar, se hennes fitta, känna hur hon känns, hur suger hon. Ja allt egentligen. Det är också nice för man kommer så nära en person genom att bara ha sex med dem och sedan är det nice att ligga och mysa innan och efter och bara prata med.
    Är du bra första gången med en ny, allt klickar, som kvinnor tycker det ska göra?
  • Anonym (Bangz)
    Anonym (Tjej21) skrev 2020-07-30 03:44:47 följande:

Jag är tjej 21 år. Jag älskar sex, har jag en partner vill jag ha sex dagligen. Sen kanske det inte alltid blir så om man är trött osv, men jag vill oftast ha det morgon/kväll. Har haft extremt bra partners där sex alltid varit skönt, han har brytt sig om att jag ska komma osv.

Det är nog många som skulle vilja det som dig. Extremt bra partners där sex alltid varit skönt.
  • Anonym (Bangz)
    Anonym (Man 40) skrev 2020-07-30 07:38:30 följande:
    Man 40 år. Upplever precis samma sak både hos mig själv och min fru. Dom perioder vi har mycket sex så mår vi båda bättre psykiskt och precis som du säger så blir man mer självsäker. 
    Ja, hade jag haft mycket sex, bra sex, med nån, så skulle jag känna mig mer självsäker än jag gör nu, som inte haft sex på många år.
Svar på tråden Vad tycker du om sex?