• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker du om sex?

En (manlig) vän påstår att kvinnor tycker om sex lika mycket som män gör. Men jag är helt övertygad om det motsatta, att det finns betydligt fler män som älskar sex än vad det finns kvinnor som älskar sex. Så blev lite nyfiken och startade en omröstning. Så rösta på! Kommentera gärna också.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om sex?
  • Anonym (Nyfiken2)

Haha undrar hur många som kommer tro att våra trådar är skapade av samma person...

Jag startade en tråd med väldigt likt ämne efter att jag och min pratat om hur ofta tjejer vill ha sex med samma namn "nyfiken".

Jag älskar däremot sex och är en man och ville bara göra tydligt att det inte är samma TS på trådarna haha!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken2) skrev 2020-07-28 16:44:13 följande:

Haha undrar hur många som kommer tro att våra trådar är skapade av samma person...

Jag startade en tråd med väldigt likt ämne efter att jag och min pratat om hur ofta tjejer vill ha sex med samma namn "nyfiken".

Jag älskar däremot sex och är en man och ville bara göra tydligt att det inte är samma TS på trådarna haha!

Haha oj ok. Men vad bra att du klargjorde det.

Nyfiken, hur kommer det sig att du älskar sex? Jag tvärtemot dig gillar inte sex, lr ja kan tycka det är helt ok ibland.
  • Anonym (Lynn)

Kvinna (27 år) och älskar sex. Hade gärna haft det dagligen om det var möjligt, och anser att det är väldigt bra för mycket. I perioder när jag har mycket sex (med KK för tillfället) så mår jag psykiskt bättre på det sättet att jag känner mig sexig, åtrådd och blir mer självsäker på något sätt. Och fysiskt mår jag också toppen av sex, sover bättre och är mindre lättirriterad. Kanske är placebo men känner ganska stor skillnad om det går ett par veckor imellan. 

• Anonym (Älskarinna)

Jag älskar att ha sex, helst flera gånger om dagen...

• Anonym (Nyfiken2)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-28 16:46:39 följande:
    Haha oj ok. Men vad bra att du klargjorde det.

Nyfiken, hur kommer det sig att du älskar sex? Jag tvärtemot dig gillar inte sex, lr ja kan tycka det är helt ok ibland.
    Sex är för mig väldigt brett. Är det nya partners så är det en hel del spänning. Det är bekräftelse, spännande och mysigt.

När jag ska ha sex med en ny så är det alltid lika spännande att se hennes bröst för första gången, känna hennes kyssar, se hennes fitta, känna hur hon känns, hur suger hon. Ja allt egentligen. Det är också nice för man kommer så nära en person genom att bara ha sex med dem och sedan är det nice att ligga och mysa innan och efter och bara prata med.

Är det med t.ex. en flickvän så är det av en helt annan värld. Båda två njuter av varandra och inget annat spelar någon roll. All oro inför imorgon och allt man kanske varit med om idag och igår bara försvinner och allt man känner är bara hur fantastiskt det är att vara just där och då med den man älskar, och få känna på ett sätt som ingen annan(förhoppningsvis haha) kan få dig att känna just där och då.

Det är bara något som är fantastiskt på så många sätt,

Sedan mår jag mycket bättre om jag har sex ofta. Jag är gladare och jag är lite av ett monster i sängen med så håller mig definitivt i bättre form med haha...
  • Anonym (Tjej21)

Jag är tjej 21 år. Jag älskar sex, har jag en partner vill jag ha sex dagligen. Sen kanske det inte alltid blir så om man är trött osv, men jag vill oftast ha det morgon/kväll. Har haft extremt bra partners där sex alltid varit skönt, han har brytt sig om att jag ska komma osv.

• Anonym (Annorlunda)
    Anonym (Tjej21) skrev 2020-07-30 03:44:47 följande:

Jag är tjej 21 år. Jag älskar sex, har jag en partner vill jag ha sex dagligen. Sen kanske det inte alltid blir så om man är trött osv, men jag vill oftast ha det morgon/kväll. Har haft extremt bra partners där sex alltid varit skönt, han har brytt sig om att jag ska komma osv.

Var du mindre intresserad av det under tonåren
  • Anonym (Bangz)
    Anonym (Nyfiken2) skrev 2020-07-29 09:18:03 följande:
    Sex är för mig väldigt brett. Är det nya partners så är det en hel del spänning. Det är bekräftelse, spännande och mysigt.

När jag ska ha sex med en ny så är det alltid lika spännande att se hennes bröst för första gången, känna hennes kyssar, se hennes fitta, känna hur hon känns, hur suger hon. Ja allt egentligen. Det är också nice för man kommer så nära en person genom att bara ha sex med dem och sedan är det nice att ligga och mysa innan och efter och bara prata med.
    Är du bra första gången med en ny, allt klickar, som kvinnor tycker det ska göra?
  • Anonym (Bangz)
    Anonym (Tjej21) skrev 2020-07-30 03:44:47 följande:

Det är nog många som skulle vilja det som dig. Extremt bra partners där sex alltid varit skönt.
  • Anonym (Man 40)
    Anonym (Lynn) skrev 2020-07-28 18:36:10 följande:

Kvinna (27 år) och älskar sex. Hade gärna haft det dagligen om det var möjligt, och anser att det är väldigt bra för mycket. I perioder när jag har mycket sex (med KK för tillfället) så mår jag psykiskt bättre på det sättet att jag känner mig sexig, åtrådd och blir mer självsäker på något sätt. Och fysiskt mår jag också toppen av sex, sover bättre och är mindre lättirriterad. Kanske är placebo men känner ganska stor skillnad om det går ett par veckor imellan. 

Man 40 år. Upplever precis samma sak både hos mig själv och min fru. Dom perioder vi har mycket sex så mår vi båda bättre psykiskt och precis som du säger så blir man mer självsäker. Dessvärre i mitt förhållande så är det bara jag som har reflekterat över det. Även fast jag vid några tillfällen påtalat det för min fru så tänker hon inte på det. Just nu är vi i en svacka och det märks på oss båda två så jag hoppas att vi kommer ur den snart men det känns tveksamt, min fru prioriterar andra saker nu.
  • Anonym (Bangz)
    Anonym (Man 40) skrev 2020-07-30 07:38:30 följande:
    Man 40 år. Upplever precis samma sak både hos mig själv och min fru. Dom perioder vi har mycket sex så mår vi båda bättre psykiskt och precis som du säger så blir man mer självsäker. 
    Ja, hade jag haft mycket sex, bra sex, med nån, så skulle jag känna mig mer självsäker än jag gör nu, som inte haft sex på många år.
  • Anonym (anonym)

Kvinna, jag hatar sex, tycker det är äckligt. 

• Litenmenhård

Jag älskar sex. Tyvärr blir det inte mycket av den varan. Älskar också närheten och ömheten.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Ogift)

Sex är helt fantastiskt. Tyvärr har jag haft sex bara ett halvår.

• Anonym (Vet ej)

Kvinna 30.

Jag älskar tanken på sex. Att vara kåt, förväntningarna, röra vid varandra och hela akten.

Däremot är min verkliga erfarenhet en annan. Avsaknad av attraktion, tjatsex, min orgasm var ett mål inte för min njutning utan för att göda hans ego. Sex har varit en börda.

Nu är jag singel efter ett 10 årigt förhållande. När jag känner mig redo vill jag träffa någon ny och då hoppas jag på att sex blir vad jag alltid hoppats att det skulle vara.

• Anonym (Groucho)

Förr trodde jag att det där med sex bara var en fluga men det tydligen kommit för att stanna.

• Anonym (Kvinna44)

Kvinna 44 år, älskar sex. Skulle aldrig stanna i ett förhållande utan sex eller vilja leva utan

• Anonym (Nyfiken2)
    Anonym (Bangz) skrev 2020-07-30 07:31:59 följande:
    Är du bra första gången med en ny, allt klickar, som kvinnor tycker det ska göra?
    Om du undrar om jag är bra så ja, det brukar jag vara.

Behandlar dock inte olika kvinnor särskilt speciellt utan de får alla typ samma behandling och jag gör vad jag gillar och de brukar komma minst en gång, sen kommer de tillbaka igen och igen.

Sedan så klickar inte alltid allt, man allt beror på hur mycket ansvar man lägger på henne. När det kommer till sex är jag väldigt dominant så de flesta brukar mest följa och det brukar funka bra ;)
Svar på tråden Vad tycker du om sex?