Inlägg från: Anonym (Nyfiken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken2)

Vad tycker du om sex?

Haha undrar hur många som kommer tro att våra trådar är skapade av samma person...

Jag startade en tråd med väldigt likt ämne efter att jag och min pratat om hur ofta tjejer vill ha sex med samma namn "nyfiken".

Jag älskar däremot sex och är en man och ville bara göra tydligt att det inte är samma TS på trådarna haha!

• Anonym (Nyfiken2)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-28 16:46:39 följande:
    Haha oj ok. Men vad bra att du klargjorde det.

Nyfiken, hur kommer det sig att du älskar sex? Jag tvärtemot dig gillar inte sex, lr ja kan tycka det är helt ok ibland.
    Sex är för mig väldigt brett. Är det nya partners så är det en hel del spänning. Det är bekräftelse, spännande och mysigt.

När jag ska ha sex med en ny så är det alltid lika spännande att se hennes bröst för första gången, känna hennes kyssar, se hennes fitta, känna hur hon känns, hur suger hon. Ja allt egentligen. Det är också nice för man kommer så nära en person genom att bara ha sex med dem och sedan är det nice att ligga och mysa innan och efter och bara prata med.

Är det med t.ex. en flickvän så är det av en helt annan värld. Båda två njuter av varandra och inget annat spelar någon roll. All oro inför imorgon och allt man kanske varit med om idag och igår bara försvinner och allt man känner är bara hur fantastiskt det är att vara just där och då med den man älskar, och få känna på ett sätt som ingen annan(förhoppningsvis haha) kan få dig att känna just där och då.

Det är bara något som är fantastiskt på så många sätt,

Sedan mår jag mycket bättre om jag har sex ofta. Jag är gladare och jag är lite av ett monster i sängen med så håller mig definitivt i bättre form med haha...
  • Anonym (Nyfiken2)
    Anonym (Bangz) skrev 2020-07-30 07:31:59 följande:
    Är du bra första gången med en ny, allt klickar, som kvinnor tycker det ska göra?
    Om du undrar om jag är bra så ja, det brukar jag vara.

Behandlar dock inte olika kvinnor särskilt speciellt utan de får alla typ samma behandling och jag gör vad jag gillar och de brukar komma minst en gång, sen kommer de tillbaka igen och igen.

Sedan så klickar inte alltid allt, man allt beror på hur mycket ansvar man lägger på henne. När det kommer till sex är jag väldigt dominant så de flesta brukar mest följa och det brukar funka bra ;)
Svar på tråden Vad tycker du om sex?