Inlägg från: Litenmenhård |Visa alla inlägg
  • Litenmenhård

Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?

Jag kan säga att jag gillar alla rumpor, men den här var fin!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård
    Anonym (Gillar :)) skrev 2020-07-24 14:00:43 följande:
    Vad jag gillar dig ändå. Du sprider ta mig tusan alltid glädje och kärlek.
    Tack! . Jag gör mitt bästa!
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-24 16:26:48 följande:
    Men där är du ju...he he... :P
    Hehe, japp. Jag är lite här och där. :-P.  Kul att du tittade in. .
  • Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-07-24 16:39:18 följande:

Här dyker det upp bekanta nick, måste kolla om ni svarat på frågan också!

Hehe, tjenare. :-P. Ja, vi är lite överallt. .
  • Litenmenhård

För att komma in på spåret rumpor igen, som den här tråden handlar om så hade du ställt den frågan i Afrika så hade svaret blivit att afrikanska män överlag föredrar en stor rumpa!

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-24 16:46:08 följande:
    Samma här...att jag är lite här och där alltså. Men jag visste inte att du hade baktankar.
    JonasSa skrev 2020-07-24 16:39:18 följande:

Här dyker det upp bekanta nick, måste kolla om ni svarat på frågan också!

Tja! Har inte besvarat frågan men får göra det i nästa inlägg då.
    Haha! Det är de enda baktankarna jag har! :-P.

Oj, det kanske lät lite fel. Skäms
  • Litenmenhård

För att komma med en klyscha: Smaken är som baken, delad.

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-24 16:59:23 följande:
    Jo, så är det nog. Men jag som har afrikansk härstamning har däremot en liten tajt rumpa och trivs bra med det även om det kanske inte är inne för tillfället. Har aldrig blivit hånad för den och jag ses deffo som feminin tjej så TS tes känns lite överdriven imho. :P

Rump-trenden är nog rätt mycket också hämtad från afroamerikansk subkultur med hiphop och twerking. Kim Kardashian som nämns i tråden är ju förresten gift med Kanye West och verkar lite wannabe-svart/wigga.

Rumpan på bilden tycker jag inte är särskilt liten och tajt utan rätt normalstor och helt ok.
    Ja, men det är bra om du trivs med det. . Tycker att man ska trivas med hur man ser ut och är och inte ta åt sig om vad alla andra tycker, för alla tycker vi olika. 

Hehe, visste inte att du heller var så inne på rumpor. .
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-24 18:17:14 följande:
    Ja, du och dina små felsägningar ha ha!
    Litenmenhård skrev 2020-07-24 16:56:45 följande:

Så är det ju. Smak är väl mest massa tyckande.

[quorn=80541860][quote-nick]Litenmenhård skrev 2020-07-24 17:01:37 följande:[/quote-nick]

Ja, men det är bra om du trivs med det. . Tycker att man ska trivas med hur man ser ut och är och inte ta åt sig om vad alla andra tycker, för alla tycker vi olika. 

Hehe, visste inte att du heller var så inne på rumpor. .

[/quote]

Ja, jag känner ju inte att jag diskrimineras bara för jag inte har en big bootie utan vet det finns dom som uppskattar mindre tajta rumpor med. Ingen big deal m a o. I övrigt vet jag inte om jag är särskilt inne på rumpor. Alla har vi ju rumpor och dom är bra att sitta på tex.

Men självklart håller jag med om att alla ska få va som dom är. Utseende är ju dessutom bara en av alla egenskaper som gör en unik individ.
    Haha, jag vet!Skäms

Jo, smak är väl det och alla tycker vi olika, som sagt.

Haha, jo, man ska vara stolt över sin rumpa, oavsett vilken storlek och den är ju rät praktisk med. .

Jo, precis och alla är vi unika. Tycker inte att utseendet spelar så stor roll egentligen utan det är hur personen är, även om utsidan är det första man ser.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-24 18:23:08 följande:

Quorn? Hur fan kunde quote bli quorn och fucka citatet i förra inlägget? Wtf! :P

Ok, nytt försök:

Ja, du och dina små felsägningar ha ha!
    Litenmenhård skrev 2020-07-24 16:56:45 följande:

Så är det ju. Smak är väl mest massa tyckande.Ja, jag känner ju inte att jag diskrimineras bara för jag inte har en big bootie utan vet det finns dom som uppskattar mindre tajta rumpor med. Ingen big deal m a o. I övrigt vet jag inte om jag är särskilt inne på rumpor. Alla har vi ju rumpor och dom är bra att sitta på tex.

Men självklart håller jag med om att alla ska få va som dom är. Utseende är ju dessutom bara en av alla egenskaper som gör en unik individ.
    Haha! Förlåt att jag skrattar, men det var lite kul. .
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-24 18:35:48 följande:
    Att smaken är som baken gör det ju bara roligare för då finns det verkligen nåt att ha roliga diskussioner om. Så länge man inser att smak inte är 100% vetenskap alltså. Typ.

Men va gäller utseende vs andra egenskaper är det förstås viktigare va en bra och kärleksfull människa än snygg men det innebär ju inte att utseende är helt oväsentligt för attraktionen individer emellan. Bortser man från fysisk attraktion är ju däremot utseende underordnat annat. Och en människas värde hänger deffo inte på yttre attribut. Men nu är vi nog OT här.
    Jag håller med till fullo! .
  • Litenmenhård

Oavsett hur man ser på kvinnan, beroende på vilka referenser och preferenser man har så är hon ju ändå överviktig med ett BMI på 31.

• Litenmenhård
    EnAnonumius skrev 2020-07-26 09:09:00 följande:

Lustigt att folk tar upp om BMI nu mitt i alltihopa.

En kvinna (man) som tränar väldigt mycket styrketräning/idrott kommer alltid att räknas som "feta" (med sina vältränade kroppar) om man skulle använda BMI på dem. Det är för att muskelmassa är tyngre än fettmassan.

Så nej en kvinna (el man) som har BMI 31 behöver inte alls vara "fet".

Så skall man exemplifiera med BMI så kan ni väl ha vett på påtala att det handlar om icke tränade personer.

Jag förstår vad du menar, men är inte BMI missvisande då, för om man ska gå på BMI så ska det ligga mellan 19-25 för att man ska anses vara normalviktig. Gälller inte det idrottsmän då?
Svar på tråden Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?