• Trean2021

BIM 10/8, låt oss följas åt

Detta var mitt test imorse, inte ett testa tidigt men jag tycker att det borde visa något vid detta laget om det skulle vara en graviditet. Misstänker mer att det var något fel på clearblue testerna!

• Trean2021
    Maramba skrev 2020-08-06 13:48:45 följande:

Jag borde ju så klart inte tagit nåt mer test efter de negativa igår. Men kunde inte hålla mig. Tycker ni att detta ser helt negativt ut? Det är alltså samma test i olika ljus/vinklar.

Jag tycker inte det ser negativt ut utan skymtar ett litet streck!
  • Trean2021

Negativt test här med och är helt ärligt helt förstörd. Att först få ett svagt positivt och sen är det bara borta gör att allt känns sjukt hopplöst.

• Trean2021
    Maramba skrev 2020-08-07 08:21:45 följande:

Ja det är fan ren tortyr att först få svaga positiva som sen blir negativa. Jag är inte heller gravid. Men man får lov att rasa och gråta ut så man kan ladda om igen längre fram.

Nästa månad är det nog vår tur <3

Kör ni någon metod för att öka chanserna? Tar ngt tillskott eller så?

Ja är så sjukt jävla ledsen nu, hade planerat hur jag skulle överraska mannen och allt och nu fick jag bara visa upp ett negativt test, vet inte ens om jag orkar försöka en månad till :(

Fan vad tråkigt att du inte heller är gravid! :( hoppas att det blir din tur nästa månad!

Vi provade SMEP metoden denna månad och så försöker jag ha koll på tappen. Gör vi ett till försök ska jag nog köpa hem ältester. Vad kör ni för metoder?
  • Trean2021
    NiMi12 skrev 2020-08-07 08:26:28 följande:

Att först få svagt positivt och sen inte mer är så orättvist. Beklagar verkligen :(

Tack! Såg att du är lite innan BIM, jag hoppas att det var ett dåligt test och att din mens uteblir!
  • Trean2021
    odlarmamman skrev 2020-08-07 07:57:01 följande:

Åh nej =( <3

Jag är glad att det fungerade för en av oss i alla fall <3
  • Trean2021
    Eveelina89 skrev 2020-08-07 08:47:39 följande:

Men ni har väl fått många positiva test? Ett negativt test i tidigt skede gör väl inte att en graviditet är uteslutet?

Jag har fått två positiva med clearblue testa tidigt och då två negativa med vanliga tester. Så testade med clearblue testa tidigt idag igen och denna gång blev det negativt så jag tänker att det är ganska kört. Svagt positivt på onsdagen och blankt idag med samma test
  • Trean2021
    Maramba skrev 2020-08-07 09:09:30 följande:

Skulle vilja testa smep metoden men tror inte vi kan få till det så många ggr/ofta just nu. Vi hade sex ovanligt många ggr nu i juli men skulle tro att det beror på semester. Skulle därför vilja köra med ÄL-test så vi kan hitta dom viktiga dagarna och satsa bara på dom istället (haha ?satsa?).

Men jag lyckas aldrig hitta någon ÄL så har oroat mig för att det är knas med det och är därför glad att jag faktiskt graviditetstestade tidigt denna månad. För även om det inte blev något så fick jag fem svaga positiva test vilket måste betyda att jag åtminstone haft ägglossning.

Läste tips i en annan grupp häromdagen att prova ÄL-test av annat märke. Jag har haft testlagrets förr men som sagt aldrig fått fullt utslag på dom. Nu tänkte jag testa babyplans istället. Utöver det har jag börjat med d-vitamin och bidrottninggelé.

Ja det är inte alltid så att man är i rätt mood och det är lätt att det blir som ett måste under äl! Då ska jag nog köpa babyplans på en gång! Tycker du att bidrottninggele har hjälpt något?
  • Trean2021
    Eveelina89 skrev 2020-08-07 10:59:35 följande:

Okej, : ( jag förstår! Konstigt att det blir så? Ett plus är ju ett plus, har du tagit testen med samma förutsättningar? Vänta över helgen och prova på måndag igen <3

Ja tänker att det kan vara tidigt missfall men då bör jag ju blöda... vilket jag inte gör än. Har jag inte fått mensen på måndag får jag nog ta ett nytt test.
  • Trean2021

Jag blir så galet irriterad på mig själv! Vet att testet imorse blev negativt, kan ändå inte hålla mig från att titta på testet och ser då ett streck... men det är smalare än de andra så får jag upp lite hopp igen ändå. Hoppas ni kan ta ner mig lite på jorden och intyga om att detta inte är giltigt och att det fortfarande tolkas som negativt!

• Trean2021

Är på cykeldag 31 nu.. ingen mens och negativa tester. Har en cykel som är mellan 28-30 dagar, har haft 32 dagar en gång men annars aldrig över 30. Vet inte riktigt vad man ska tro. Fick ett positivt test på onsdagen sedan dess har dem varit negativa även om majoriteten av dem sen visar streck efter avläsningstiden. Om det är ett tidigt missfall bör inte en blödning eller mensen ha börjat vid det här laget?

• Trean2021
    Maramba skrev 2020-08-11 21:23:40 följande:

Hur går det? Kommit ngn blödning än? Själv började jag blöda ca tre dagar tidigt.

Jag började blöda i måndags så det vad ett tidigt missfall tyvärr. Nu väntar jag bara på att blödningen ska sluta sen får vi försöka igen!

Vad tråkigt :(
Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt