fjanten skrev 2020-07-24 10:20:41 följande:
Ja, och ingenstans ger det något sken av att han skiter i sina barn, utan att han fattar att det är något större än hans ego på gång just nu.
Ja, de flesta har försökt hjälpa dig "hantera" genom att förklara hur lite du missar på vanliga MVC-träffar, och föreslagit exempelvis videosamtal för ultraljud och inspelning av hjärtljud, men du har som bestämt dig för att det inte duger eller något.
Det är uppenbart att du inte läser vad folk skriver, varken vad jag skriver eller vad andra skriver.
Han har bara haft förakt att förmedla och har inte sagt något annat när det har ifrågasatts heller. Det är egoistiskt att bara säga "du skall inte bry dig". Jag startade den här tråden just för att det finns något som är större just nu och jag vill diskutera hur man kan hantera det. Han tycker inte att det skall diskutera alls, eftersom just han personligen inte bryr sig. Det, om något är, egoistiskt.
En del andra har givit bra råd, t.ex. att man kan använda telefon för videosamtal m.m. Det har jag tackat för och tyckt varit bra idéer. Det har du inte heller läst.