Inlägg från: Magnusw32 |Visa alla inlägg
  • Magnusw32

Corona – att inte få vara med på MVC m.m.

Frenja07 skrev 2020-07-13 20:16:06 följande:

Ja visst hörru. Väx upp och mogna istället! Det ligger cancersjuka människor på våra avdelningar där anhöriga inte får stanna över. Och så står vuxna, friska män och gråter för att de behöver åka hem över natten och komma tillbaka igen till frukost. Patetiskt.

Så bara för att de har cancer så har man inte rätt till sina känslor?? Ja det var ju logiskt skrivet av dig. Allvarligt talat. Hoppas du jobbar långt ifrån där jag ska föda för du verkar sjukt osympatisk.
  • Magnusw32
    mari123 skrev 2020-07-14 07:24:30 följande:

Mina barns pappa var aldrig med mig till MVC. Kändes inte alls nödvändigt. Man tar blodprov, vägs och så mäter BM magen och hör efter hur man mår. Varför ska blivande pappan vara med om han inte är med för att han skjutsar och ska vänta....*typ*!?

Va?? Är du på riktigt? Det kanske inte är nödvändigt men för delaktigheten är det viktigt tycker jag o min sambo. Vi gör detta tillsammans och jag saknar att ha med honom på alla kontroller. Han till skillnad från din sambo är ju ingen "chaufför" utan pappan till våra barn som vill vara delaktig i varje steg av graviditeten. Kommer du göra allt hemma med??
Svar på tråden Corona – att inte få vara med på MVC m.m.