Entusiastisk skrev 2020-07-28 15:26:49 följande:
Åh nej men just det.. Då förstår jag du också är seg! Mysigt med valp ju, går det bra? Lite trötthet tillsammans med lågt östrogen och biverkningar från den medicinen låter ju inte som någon höjdare.. Jag känner tydligt efter äl också på humöret så du borde ha det 10000 x värre då ju.. :( jag kände det iaf förra cykeln det var lite som luften gick ur mig..
Känner igen känslan för väl.. Tänker ofta nu här inne typ efter jag skrivit "amen varför skrev jag ens det.." "borde vara helt anynom så jag inte skämmer ut mig" xD men du är ju fasiken urmodern här inne som man kan fråga om allt, så klok och ödmjuk! Tycker det är tur du finns här inne iallafall <3
Försöker göra mitt bästa men känner mig lurad emellanåt.. De 8 månaderna under amningen lurade kroppen mig konstant så ibland vågar jag inte lita på mig själv men jag vill så gärna kunna det liksom..
Jo det med flockdjur är så sant.. Saknar ofta att få ha ett bra nätverk omkring mig och min dotter.. Speciellt när min man är borta i jobbet. Första året med dottern var jag väldigt ensam, min man är pilot nämligen. Men nu är han uppsagd under coronan så ovärderligt med tiden tillsammans nu. Så känns som en riktig långsemester iaf.. Man får vara tacksam för det man har <3
Det fick mig att må bättre, tack! Man glömmer ju lätt bort att vara tacksam som sagt.. Myser vi till det idag när jag har fertilt sekret igen så får vi köra varannan sen fram till höjningen på tempen så bara önskar jag att äl testerna var totalt värdelösa och att min kropp gör samma sak som förra månaden :p
Det låter som en bra idé hoppas det får dig på bättre tankar.. Jag är med i din fanclub iaf<3
Stor kram
Jo, rätt så ändå även om det är väldigt mycket passande nu i början så det inte blir för många olyckor inne eller hon tuggar sönder för många grejer.. Hittade ett hål i lakanet imorse som nu behöver lappas. :P Men jag gillar iaf att pyssla och sy så det blir ju lite att syssla med.
Så känns det faktiskt, som att luften lite gått ur en! Pepp och pigg och glad, fixa bebis och allt, och sen bara... pläh. Tur att det inte är permanent iaf.
Men alltså du.. nu sitter jag ju här och rodnar, hur jäkla gullig är inte du?
Behöver fler smileys också känner jag, så hela känsloregistret är representerat! Tack så mycket för dina fina ord, de betyder verkligen jättemycket, och extra dagar som dessa! Tycker ju att du och de andra är kloka och ödmjuka och så kommer jag med mina tråkiga halvdana fakta till och från, och så lite gnäll på det. :P
Vad fint att ni får så mycket tid ihop nu ändå, i allt kaos som är. Och visst är det viktigt med ett bra nätverk och relationer, känner själv att jag kan fattas det en hel del idag. Men så är det ju det där med hur man hittar nya vänner i vuxen ålder, det är ju inte så himla lätt alla gånger, särskilt om man inte riktigt är som "alla andra". :P
Det verkar ju ändå, även på andra här, som att just de testerna lämnar en del att önska. Men jag tänker nog ändå att om man tar bort testerna ur ekvationen så har du ju ändå fått en del tydliga tecken med tappen och allt, så du får nog lita på dig själv ändå. :) Nu hoppas vi att ni prickat precis rätt och att höjningen kommer snart! <3