Jenzia skrev 2020-07-24 22:49:11 följande:
Ska gå in och läsa på
Finns så mycket kosttillskott att jag blir helt snurrig! Läst en del om bidrottninggele, som jag käkat i 3 mån nu, och rosenrot, som både jag och mannen tog från mens till ÄL denna månad. Mendet ska ju också finns ayurveda-tillskott som också ska vara bra för fertiliteten! Oh well, kan ju heller inte ta allt!
Hihi, är du mer kvällsmänniska än morgon människa kanske?
Jag vill påstå att jag är morgonmänniska, men lätt sagt när man får sova hela nätter, varken bli väckt av bebisar eller djur
Men jag gillar verkligen de rofyllda timmarna mellan 6-8, innan allt vaknat och dagen börjar snurra igång.
Imorse inbillad jag mig att jag började få molvärk som lättare mensvärk, men det försvann så fort jag tänkt tanken på att det skulle vara tecken på graviditet, hehe!. Den enda månaden jag haft några som helst symptom var första vi försökte, januari. Så ömma bröst och hungrig konstant! Men icke! Ja och nån månad har jag inbillat mig fästvärk
Låter lovande, som att ÄL är på G!
Brukar det räcka med ett test om dagen för dig? Nu med stickorna tog jag två om dagen, men kanske mest för att jag var så nyfiken på stegringen
Tog ju fyra test dagen jag fick positivt! Haha, kanske gick lite bananas bara för att det är nytt med stickor för min del
Har du tagit extra D-vitamin tidigare cykler också? Och Letrozol? Har väl inget med varandra att göra egentligen, men båda ska väl se till att ägget släpper som det ska?
Nu är det dags att krypa till kojs! Natti!
Haha ja, känner också lite så, det är en riktig djungel! Jag är så himla glad att jag lyckades få komma till Vulverine precis innan hon blev riktigt stor så jag fick hjälp att bena ut vad just vi behövde för tillskott.
Juuupp! Älskar att vara uppe nattetid, det är så tyst och lugnt och skönt då. :P Men håller med om att tidiga morgnar innan alla vaknat också är riktigt härliga. När jag bodde i stan så var tidig söndagmorgon min absoluta favorittid!
Haha, är det inte alltid så? ;) Förra månaden fick jag ju feber ett dygn bara sådär mitt i lutealfasen, var helt säker på att det var ett ägg som fäste, men här är jag ju igen så - nä. :P Har haft ett par cykler där vi varit helt säkra på att det varit vår tur, men mensen envisas med att komma regelbundet ändå. Funderar lite på om jag kanske har ett överaktivt immunförsvar som inte släpper in några spermier.. Men isf hjälper insemination så time will tell!
Ja, jag brukar bara ta ett om dagen, men det händer att jag tar 2 om jag tycker nåt är lite ur fas. Vi har inte så gott om pengar så jag snålar lite med mina tester. :P Eller ja, försöker iaf, går inte alltid så bra ihop med nyfikenheten!
Till och från har jag det, ffa under vintern iaf. Brukar försöka tajma så jag tar veckodosen precis innan ÄL då. :) Nu under sommaren är jag ute rätt mycket, så har inte tagit förrän denna månaden. Letrozolen är ju egentligen till för de som inte ägglossar, men jag har fått det för att försöka boosta lite, jag har liiiite klen östrogenproduktion av nån anledning som jag har haft svårt att rätta till. Kan vara stress, men har gjort allt jag kan där för att komma tillrätta med det.
Hur är det idag, fler symtom? Såg att tempen gått upp lite, najs! Min har haft några riktigt hattiga dagar, hoppat mellan 36,2 och 36,4 så det ser inte klokt ut i appen. XD