BIM Augusti 2020
Och det här är mitt "positivaste" test hitills xD
Och det här är mitt "positivaste" test hitills xD
Hejhej! Tänkte bara kika in och skriva att jag inte övergett er! Läser allt ni skriver. Fullt upp här nu när man blev ensam med ettåringen..........
ÄL+7 idag (antagligen) och till skillnad från er andra tycker jag att tiden flyger förbi, haha!
Grattis till er som plussat! Och grattis Entusiastisk till temphöjningen! :D
Har ett litet dilemma, om det inte tar sig denna månad så vill min man att vi pausar försöken 2-3 månader för att kunna genomföra en resa nästa sommar som vi egentligen skulle gjort i år. Dels så känns det helmärkligt att pausa när vi verkligen vill utöka familjen. Och det kan ta tid att lyckas.
Sen känns det högst oklart att det ska gå/kännas säkert att resa utomlands nästa sommar? Känns märkligt att pausa för en eventuell resa som jag inte tror kommer bli av. Hur hade ni resonerat? Tror ni att det kommer vara möjligt ens nästa år?
Hade det bara varit vi så hade vi kunnat skjuta på det så klart. Bestämma att vi gör resan om nåt eller några år. Men nu ska vi resa med svärmor som fyllt jämt och svägerskan med familj ska resa med. Så blir i så fall att vi tackar nej. Men just nu tycker jag det känns helt otroligt att "corona skulle vara över" nästa sommar? Vet att folk rest denna sommar med men med rådande läge och restriktioner är det inget jag skulle göra. Men min man verkar inte ha landat i att det är orimligt att det ska gå nästa sommar. Kanske för att han längtar så efter resan. Tycker det känns jobbigt att ens fundera över detta nu. Vill mest bara fokusera här och nu på familjen och att öka förutsättningarna för att lyckas bli gravid.
Någon här som har bra koll på tester? :)
Vilket är det "bästa" testa tidigt graviditetstestet?
Nu är jag mycket förvånad, fick mens idag? Flera dagar för tidigt..... HMMM. Ja. Jag vet inte vad jag ska skriva. Känner mig besviken såklart. Tyckte verkligen vi gjorde ALLT denna månad, och tro mig, de var inte lätt med svärföräldrar och ettåring..... Men ändå. Nähä. Fan.
Då borde du haft äl tidigare? Tempar du eller tar tester?
Så tråkigt! Tillåt dig att vara besviken idag. Förstår känslan när man tycker man prickat rätt. Nya tag och ny cykel! Kramar
Ni som varit gravida tidigare och haft mensliknande molvärk som tidigt symtom, har den då varit ihållande eller bara lite då och då?
JAHA girls, då kör vi igen då! Får tydligen en chans till denna månad ser de ut som, nytt BIM 31/8....... Så jag lär ju vara ensam kvar här på slutet, men det ska väl funka det också! Får se när ÄL kommer denna månad, kanske blir BIM i september... men jag hänger kvar här! Tänker inte ge upp augusti än banne mig!
Några saker jag tänker ändra på nu.
1. Äta bättre, mer grönsaker, skippa socker och fikabröd (i större utsträckning iallafall)
2. Få in lite mera träning, det mår jag bra av.
3. Ställa krav på dotter att det eviga bröstsnuttande på nätterna slutar NU. Har kört två nätter med -kravet- att hon inte får äta mer än var tredje/fjärde timme. Och det känns som hon faktiskt sover bättre!
1/8 Mangon. 29år. Tredje barnet.
1/8 Enlitentrea2020, 30 år, tredje barnet
3/8,My871,33år,femte barnet
3/8 annikandy, 35år, femte barnet
4/8 Alexandra93, 26 år, tredje barnet
5/8 Norrlänning86, 34 år, tredje barnet
8/8, Cassus, 32 år, första barnet
8/8 Trean2021, 28 år, tredje barnet
9/8, Odlar mamman, 28 år, tredje barnet
9/8 Amidina, 34 år, första barnet
9/8 Jensan88, 32 år, tredje barnet
9/8 NiMi12, 41 år, andra barnet