• NiMi12

BIM Augusti 2020

Anonym (Längtarefterbarnnr2) skrev 2020-08-01 15:30:51 följande:

Tack för ditt svar! Jag höll mig 4h och tog nyss två nya test. Så ingen tvekan nu! Hoppas bara att det lilla pyret håller sig kvar.

Håller tummarna för er andra!

Grattis!! :)
  • NiMi12

Äl +6 här och för ovanlighetens skull känns veckan som kommer som en evighet. Jag vill bara testa så jag får veta haha!

Men det hugger och drar i vänster sida idag, så det känns positivt. Men det kan det göra även när det inte är något har jag förstått, så jag försöker hålla förväntningarna nere. Lättare sagt än gjort ;)

• NiMi12
    Anonym (Hållertummarna) skrev 2020-08-03 18:51:26 följande:

Fick fast gubbe på cb 20/7 (det förutspådde appen med) dagarna innan hade det varit blinkande gubbe.. Antar att det bara är att vänta, men man kan ju inte låta bli att googla o bli lite knäpp haha ????

När har du BIM? Det är ju 14 dagar sen ;)
  • NiMi12
    Anonym (Hållertummarna) skrev 2020-08-03 19:27:44 följande:

Idag om man ska gå på appen, men ingen mens och negativt test... Såååå segt att vänta :) 

Det förstår jag! Hoppas mensen kommer snart eller att du plussar om några dagar :)
  • NiMi12
    Amidina skrev 2020-08-05 11:01:16 följande:

Attans deppdag idag igen, vaknade med känslan av att det blir inget den här gången heller. Är på ÄL+10 så har några dagar kvar, men varför skulle det bli nåt nu när vi inte lyckats på 3 år? :/ Blörk.

Förstår din känsla. Vi har inte försökt så länge som ni har och jag har blivit gravid tre gånger varav två mf. Men jag hamnar ofta i en dipp mellan äl och BIM. Jag undrar om det är för att förväntan är så hög och för att man så gärna vill eller om det är hormoner som spökar.

I vilket fall så förstår jag hur känslan är och jag hoppas att ni snart plussar.
  • NiMi12
    Amidina skrev 2020-08-06 11:16:07 följande:

Ni som varit gravida tidigare och haft mensliknande molvärk som tidigt symtom, har den då varit ihållande eller bara lite då och då?

Innan BIM har molvärken kommit och gått, efter BIM ihållande vid fullgångna graviditeten om jag minns rätt :)
  • NiMi12
    Canama skrev 2020-08-06 11:57:21 följande:

Jag hade lite nu och då, inte ihållande men rätt så ofta. Och varje gång var jag stensäker på att mensen hade kommit. Så var det flera veckor minns jag, var hemskt att gå på toa...

Exakt samma för mig, trodde hela tiden mensen skulle komma men den kom aldrig.
  • NiMi12

Äl +11 negativt test.

Kände det på mig imorse, har kraftig molvärk så mensen bör dyka upp senast måndag.

Hänger kvar här till den har kommit och önskar alla andra lycka till :)

• NiMi12
    Chloe13 skrev 2020-08-07 08:21:52 följande:

BIM idag, inte tagen med morgonurin. Är det positivt?

Ja stort Grattis det är positivt :)
  • NiMi12
    PelloBello skrev 2020-08-08 10:19:30 följande:

Äl+10 och negativt cb digitalt.

Åh varför testar man ens

Hur många dagar från BIM är du?
  • NiMi12
    PelloBello skrev 2020-08-08 11:53:01 följande:

15 dagars lutealfas med spottings äl+14 kväll. Alltid samma. Så onsdag kväll börjar det, torsdag mens.

Då äl det ju fortfarande tidigt. Inte många som får plus äl +10 om du har BIM fem dagar senare. Så det finns fortfarande en god chans till att plussa :)
  • NiMi12

Idag kom mensen (en dag tidigt), så jag lämnar tråden.

Lycka till allihop! Jag håller tummarna för att vi inte ses i septembertråden ;)

• NiMi12
    Msofie skrev 2020-08-19 20:20:19 följande:

Jaa jag tänkte att jag kommer testa på BIM. Vet inte varför jag får för mig att ta ÄL test, dumt haha, men man blir lite galen i väntan xD

När har du BIM? Har ingen aning om vad ljusa äl test betyder. Men blir ruskigt nyfiken :)
Svar på tråden BIM Augusti 2020