BIM Augusti 2020
Även om Premom räkna denna som low så känns väl kurvan ändå som en bra bekräftelse att det är på gång..
Varför är vissa dagar så tuffa? Känner mig ständigt gråtfärdig idag. Fick två gravidbesked på jobbet idag, fick mig att känna mig totalt värdelös. Som att alla andra kan bli gravida, men inte jag. Vill bara att den här dagen ska vara över...
Ältest lite starkare nu 3,5h efter men ff inte positivt(kanske lite väl hoppfullt att tro det skulle vara positivt nu?!)
Har bara 2 stickor och ett cb digitalt advanced kvar..
Tänker att jag tar ett imorgon fm är det starkare så tar jag det sista på sen-em? Eller ska jag ta samma tid imorgon på em bara och se då eller riskerar jag att missa peaken tror ni?
Sen eftersom jag bara har ett sånt cb kvar tänkte jag att jag kunde bränna det om stickan blir positiv för att se hur den tycker.. Dock osäker om den anvanced behöver typ kalibrera med hur hormonerna var innan ökningen, någon som vet? Har inte använt den sen typ december eller ngt..
Då gör jag så :)
Är så himla nybörjare på det.. så läser man, och någon skriver att dom missar peak på ett par h och en annan skriver att de har positivt test i 2 dagar.. så ja, en riktig djungel. Men spännande iallafall!
Åh, det lät smarrigt! har inte hunnit kolla länken än! Men ska absolut göra! Perfekt att kunna äta så gott till frukost ju <3
Det låter som en bra ide tycker jag med att plocka blåbär!! ;P
Såg förresten att du velat ha barn sen du själv var barn, jag med! Mamma trodde alltid jag skulle bli en riktigt ung mamma. Men även om livmodern alltid skrikit är jag såklart glad att jag inte lyssnade på min skrikande livmoder utan väntade tills jag hittade min drömprins och vi sen fick vår dotter!
När träffade du din man? (du kanske har skrivit men isf glömt, förlåt)
Asså du anar inte vad det värker i mig för både dig och Jenzia. shit vad jag verkligen unnar er att snart få bli mammor!!!! Det kommer ni ju såklart att bli, men jag vill och hoppas med hela mitt väsen att det ska vara er tur NU!! Spännande med tarotkorten, jag tycker slutet av sommaren är denna månaden!! <3
godnatt och stor kram till er båda <3
Verkar inte som att kroppen klarar av att ägglossa just nu :( rätt så ledsen.. :'(
Tog ett digitalt ältest i fm men negativt.. En sticka nu och den var svagare igen..
Inget fertilt sekret Idag men tappen är ff öppen och rätt mjuk iaf, ont i magen.. Well...
Får fortsätta mysa på varannan dag och invänta positivt test och temphöjning.. :(
Var dessutom och hälsade på en bebis idag och fick höra "blir ni inte bebissugna?" så jag svarade bara "jo det har vi varit länge.." ibland svarar jag att "vi hade redan haft en bebis om vi kunnat beställa" och sen väckte dottern mig idag med att fråga när vi får en bebis(har en extremt bebiskär 2 åring). Idag är det bara tungt..
Hmm kan du haft peak igår kväll eller i natt? Himla jobbigt med ny stickor på så vis ju, att inte veta hur tydligt testen blir! Läst för någon dag sen här inne om en tjej som bara fått superljust på stickan under hela fertila perioden, blev ändå en graviditet
Hur var tempen imorse? Högre eller lägre än igår?