Har du ställt upp för husfriden?
Har du nån gång ställt upp på sex trots att du inte är sugen? Eller gör du det kanske regelbundet?
Kommentera gärna.
Har du nån gång ställt upp på sex trots att du inte är sugen? Eller gör du det kanske regelbundet?
Kommentera gärna.
Jag ställer ofta upp för honom när han har lust, men jag skulle egentligen inte kalla det för ställer upp, för jag gör det för att jag vill att han ska må bra och vara tillfredställd. Jag brukar ge honom en avsugning eller avrunkning när han är kåt. Och med handen på hjärtat så händer det ganska ofta att jag själv blir kåt medan jag suger och då övergår det i samlag. Men det är mitt val. Han har aldrig propsat på.
Och han gjorde samma sak för mig förr när jag hade mycket större lust än honom.
Jag är alltid tillgänglig för min sambo, älskar om han drar ner mina byxor och bara sätter på mig, det gör mig extremt kåt - så nej, ställer inte upp utan säger typ inte nej
Nej, det gör vi inte
Kvinna: nej aldrig
Har aldrig varit med om att inte vilka ha sex när min partner visar mig åtrå. Jag går alltid igång på det. Men jag är iof den av oss som vill ha sex oftare...
Nej det har aldrig fallit mig in. Men jag har aldrig haft det problemet. Alla mina pojkvänner har haft en sund inställning till sex och ansett att sex bara är kul när båda vill. Annars har de självklart inte blivit mina pojkvänner. Noga med sådant. Däremot kan man villa av olika anledningar. Ibland vill jag för att jag vill tillfredsställa min man och ibland vill han för att han vill tillfredsställa mig. Efter ett bra förspel vill vi alltid båda två. Men jag skulle ALDRIG ha sex bara för att gubben skulle sura annars. Ibland vill man inte och då är ett nej ett nej och ska inte leda till något surande. Då lever jag hellre utan man.
När jag var yngre kände jag mig skyldig att ställa upp om det gick för lång tid sen sist. Det kändes som en tryckmätare som nollställdes vid sex. Han var nöjd direkt efter men snart kom missnöjet, tjatet och långa samtal om att han inte mådde bra och att jag borde söka hjälp för "mitt problem". Nu mår jag illa av tanken på att någon behandlat mig så och sett min kropp som ett verktyg att utöva hans rättigheter med. Never again kan jag bara säga.
Kvinna: Nej aldrig.
Min man skulle aldrig få för sig att insistera om jag inte vill. Han testar vattnet, händer inget så gör han något annat. Och ibland kanske jag klär upp mig eller agerar så att det blir lite övertydligt att jag vill, men han kan givetvis också känna sig sjuk eller sliten ibland och då är det ju så.
Sex har man när båda vill. Det är svårt att hamna snett då.
Kvinna och röstade varje gång. Är tyvärr inte kåt längre så allt sex blir ställa-upp-sex från mitt håll.
Ja tyvärr i min förra relation. Inte direkt för husfriden men för att få sova. Jag han tyvärr inte få lust när jag var väldigt trött på morgonen, men lärde mig att det lugnaste sättet att få sova var att låta honom sätta på mig trots att min kropp inte var redo. Detta skapade långdragna och lättväckta svampinfektioner som gjorde min lust till sex sämre, och gav allmänt lidande med klåda, sveda och smärta, så jag slutade med det.
Nu har jag aldrig vaginalt sex om inte min kropp är 100% redo och det gör att sex nu bara är skönt och härligt. Svampinfektioner existerar inte längre.
När jag var gift gjorde jag det ibland...
Tände inte på maken och han vägrade lyssna på orsakerna. Till slut tröttnade jag och begärde skilsmässa.