Sambon vill inte ha barn
Jag hade lämnat så snart som möjligt. Tufft och skitjobbigt hade det varit, men för mig finns det inte på kartan att leva ett liv utan barn.
Jag hade lämnat så snart som möjligt. Tufft och skitjobbigt hade det varit, men för mig finns det inte på kartan att leva ett liv utan barn.
Alltså hon är 27. Är väldigt stor chans att sambon hinner ändra sig. De flesta får barn vid 29-31.
Nja, tänker att man förändras ganska mycket mellan 25-30. Bara några år kan göra stor skillnad i mognad.
Har tex en syster som aldrig hade haft ett förhållande eller varit intresserad av det, fören hon var 29, gifte sig vid 30, och fick barn vid 32.
man kan dock ha lite hopp att en ung människa kan ändra sitt synsätt. Om hon nu älskar denna kille.
40 åringar får barn. Att börja fundera på att bli barnlös vid 27 är ganska onödigt.
Att bryta med någon man älskar för att få barn med någon annan låter konstigt för mig. Att få barn gör en inte automatisk lycklig.
Jag tänker på min syster som inte ens hade funderat på varken förhållande eller barn fören hon var 29, sen fick hon barn några år efter det. Man ändrar sig som sagt mkt i den åldern.
Min mamma fick mig när hon var 37.
hur lätt man får barn har kanske mer med gener och hälsa att göra än ålder
Finns statistik på att de flesta får barn mellan 29-31 så nej är inte bara min mamma och syster..
Alltså det behöver inte vara 2 år. Hon kan skaffa barn vid 32 lika gärna. Blir stressad av dig. Chilla lite.