Tempkurvor
Hm okej.. Men hur kan en kalkylator veta vad jag har för kroppstemperatur om jag vaknar tidigt liksom? Förlåt om jag är skeptisk 🙈🙈
Vore nästan kul att räkna om alla temperaturer i hela cykeln för att se hur den förändras. Har använt omräknaren som jag såg att någon la upp här i tråden.. 😊
Ja alltså jag vet inte riktigt, jag förväntade mig verkligen en låg temp imorse. Är pyyyyyyytttttttelite snorig och vet inte hur det kan påverka. Jag hade ägglossning CD14 eller CD15 och har 12 dagars lutealfas. I helgen började jag känna igen lite tecken från tidigare gånger jag varit gravid men igår hade jag mycket mensvärk.. Vet såklart att man kan ha det även vid graviditet men jag tror jag försöker förneka allt nu för att skydda mig själv. Vill inte bli besviken en månad till liksom.. Har verkligen varit 100% inställd på mens denna månad. Så intalar mig själv att den kommer. På torsdag ska vi på konsultation för IVF 🙈
Förstår känslan av att vilja skydda sig själv, är precis likadan själv! Om inte tempen dippar till imorgon kanske det är läge för ett test..? ☺️