Tempkurvor
Någon som kan visa sin trifasiska gravidkurva
Någon som kan visa sin trifasiska gravidkurva
Alltså , kan någon kunnig hjälpa mig. Jag vet att dålig sömn kan påverka tempen...Min temp steg idag från 36,76 till 36,92 och idag är BIM. Jag har dock varit så jäkla nervös denna gång så i 3-4 h har jag sovit jättedåligt, vaknat, somnat osv (dock varit still i sängen). Så min fråga är.... kan denna höga temp maskera en egentlig tempdipp pga att jag sovit dåligt??
Har aldrig på våra 7 försök fått en ökning på BIM utan alltid en sänkning på 0,2 gr
Jag tror nog att du är gravid! Den ser riktigt fin ut din kurva har du tagit test?
Jag tänker att overall så ser din kurva jättefin ut! Tempen kan dock absolut påverkas om du sovit bra alla dagar förutom inatt. För mig kan det skilja 0.2 eller mer. Men vi alla är olika tycker du ska ta ett test! Lycka till
Har du fått mens då?
Har du fått mens då?
Inte mycket tempat, men när kan min ÄL ha ägt rum utifrån denna kurva?
Har postat i en annan tråd men slänger in frågan här också. Hur tolkar ni denna graf? Tog ett nästintill positivt äl test på CD20, svagare på eftermiddagen CD20 och negativt på CD22. Vet inte om äl kanske uteblivit igen?
Min tempkurva fortsätter uppåt. Vad innebär det? Brukar aldrig komma över 37 grader.