Följas åt till ny graviditet efter MA/Missfall/Avbruten graviditet
Uppdatering på det här inlägget. Jag kom äntligen fram på telefon idag och barnmorskan hälsade genom hon som ringde att det inte låter som något att oroa mig för. Inatt vaknade jag av mensvärksliknande värk och hade svårt att somna om. :/ Men jag tänker lita på bm och avvakta lite till. Två MA på 4 månader kan nog ställa till det lite.
Ååh är så less nu... efter senaste ma i okt/nov så känns det inte helt bra. Efter första mensen efteråt så har jag haft spottings/bruna flytningar och som molvärk/brännande känsla i magen, i omgångar. Nu andra mensen efter ma hade jag det en vecka innan, och nu när mensen borde vara slut är det tillbaka, ihop med molvärken i magen. Idag högg det en massa i äggstocken fast det är en vecka till äl.
Har nån haft så? Jag ringer nog gyn imorgon för nåt fel måste det ju vara. Är så orolig att nåt är fel i kroppen som lett till mina ma men tycker det är svårt att stå på sig... jag skulle vilja få blodprov taget också men det tycker väl inte dom förrän jag plågats med ett tredje ma. :(