Undrandee skrev 2021-01-07 17:28:17 följande:
Förstår tankarna om ev. nya MA. Om jag lyckas bli gravid igen så kommer jag inte slänga mig på ett samtal till mvc samma dag jag plussar som jag gjort senaste tre gångerna det skitit dig, inte heller ställa om FLO appen i gravidläge. Vet inte ens om jag skulle våga mig på tidiga VUL just för jag är orolig att få se flera MA på skärmen. Det enda jag kan behöva är nog samtal med en barnmorska för min ångest och oro vid ev. plus, känner jag. Men just nu känns ett nytt plus helt hopplöst för mig. Vet inte varför jag inte kan plussa så "lätt" mot vad andra verkar kunna här på FL.
Så ja, jag förstår dina känslor men har inga bra svar på hur man hanterar dom :(
Tack för ditt svar! Det hjälper jättemycket att bara få höra att andra förstår dom jobbiga känslorna. Vi tänker rätt lika. Känner också ångest inför VUL, men vet liksom inte vilket som är värst, att inte be om ett och gå och vänta på missfall, eller att få ett tidigt VUL och få det bekräftat. Jag vet att jag har väldigt negativa tankar nu, men det är svårt att komma ur dom.