• Magnusw32

Hemma själv med sommarlovsledig bonus

Tråkigt att du ser på ditt bonusbarn på det sättet. Stackars barn. Min sambo ser ingen skillnad på vår gemensamma dotter och min dotter från ett tidigare förhållande. Han säger att han har två barn och ett tredje på väg.

Hoppas verkligen inte bonusbarnet känner av dina känslor:(

• Magnusw32
    Siden skrev 2020-06-20 11:03:28 följande:

Det är ju föräldrarna som inte vill umgås med sitt eget barn! Pappan ska jobba hela sommaren och lämnar tioåringen vind för våg. DET är sorgligt och DET hoppas jag att det här barnet inte känner av.

Nu var det ju bara hennes sida jag skrev om. Självklart är det inte ok att pappan bara lämnar vind för våg bara
  • Magnusw32
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-06-20 10:36:51 följande:

Åjo, skulle saker och ting ställas på sin spets så skulle du nog bli varse om att din dotter sedan tidigare inte betyder lika mycket som hennes egen.

Jag vet inte va du har för erfarenheter av förhållanden men i vårt hem fungerar det inte så. Min sambo skulle aldrig bete sig på det sättet.
  • Magnusw32
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-06-20 12:46:17 följande:

Det vet du inte förrän du ställs inför faktum.

Jag känner honom tillräckligt väl för att veta det. Det skulle aldrig hända.
  • Magnusw32
    Siden skrev 2020-06-23 18:50:25 följande:

Dina barn ja. Du skulle nog få en chock och bryta ihop helt efter att ha levt några månader med någon annans barn :D

Hoppas inte du har bonusbarn...
Svar på tråden Hemma själv med sommarlovsledig bonus