BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Tempen brukar väl vara som lägst när ÄL sker, först efter den varit så kommer hormonet som höjer tempen så man kan se det. Men det är ju inte lätt att tolka alltid för det!
Tempen brukar väl vara som lägst när ÄL sker, först efter den varit så kommer hormonet som höjer tempen så man kan se det. Men det är ju inte lätt att tolka alltid för det!
Minus alla frågetecken då då....
Så är man på mensens tredje dag. Hade verkligen hoppats på förra månaden.
Pressen är lite av nu (bara lite) då vi ville ha samma SGI till andra barnet. Men nu är det för sent. Så nu kan vi bara ta det lugnt och köra på när vi vill ??
Undrar om nattamningen kan ställa till det?
Har dock en lång lutealfas på 14 dagar. ????
Hej, hoppas det är ok att jag hoppar in här. Har BIM 11/7 och vi försökte lite halvt förra månaden men detta är första ordentliga försöket. Har två barn sedan innan. Blir dock inte klok på mig själv. Har varit sugen på en trea under en längre tid men nu när vi har börjat försöka känner jag mig orolig för det som komma skall.. ni andra som försöker för tredje barnet, hur gamla är era barn?
Hej, hoppas det är ok att jag hoppar in här. Har BIM 11/7 och vi försökte lite halvt förra månaden men detta är första ordentliga försöket. Har två barn sedan innan. Blir dock inte klok på mig själv. Har varit sugen på en trea under en längre tid men nu när vi har börjat försöka känner jag mig orolig för det som komma skall.. ni andra som försöker för tredje barnet, hur gamla är era barn?
Imorse sjönk min temp. Äl+8. Verkar som att mensen kommer tidigt även denna månad. Trist. Men jag blir kvar i tråden. Verkar ha en cykel på 25-26 dagar som det ser ut just nu.
BIM juli 2020:
H0nd3ndär 1/7. tredje barnet
Gullego 1/7 30 år
Apoapo 5/7. 35, tredje barnet.
Kalatea: 6/7, 27 år, Inga barn
Lingonrisig 7/7, 31 år, andra barnet
Honungsvatten 7/7, 33 år, första barnet
Jenzia 7/7, 36 år, första barnet
Makemyownsunshine 11/7. Tredje barnet
entusiastisk 12/7, 31 år, andra barnet
Trio2021 14/7, 28 år, tredje barnet
Emelie 01 16/7, 33 år, tredje barnet