Inlägg från: KittyK80 |Visa alla inlägg
  • KittyK80

Ni kvinnor, gillar ni sötare eller fräschare parfymer på män?

64gb skrev 2020-06-10 15:23:08 följande:
    nej sant kanske.  inte bra om man stinker parfym. men 4-5 spray borde inte vara för mycket i alla fall.
    4-5 spray? Nu skojar du?. Spraya i luften och gå igenom räcker bra. Eller max 1.

Gillar nog mer fräscha dofter än söta.
  • KittyK80
    64gb skrev 2020-06-10 17:19:29 följande:
    1 spray?
    finns ingen som känner doften av den parfymen då så länge man inte kramar personen typ.
    tror 4-5 är lagom
    Jag tror att du har blivit för van, då känner man det inte längre. Kan garantera att du STINKER parfym efter fem sprut.
  • KittyK80
    64gb skrev 2020-06-10 17:19:29 följande:
    1 spray?
    finns ingen som känner doften av den parfymen då så länge man inte kramar personen typ.
    tror 4-5 är lagom
    Dessutom är det inte meningen att alla i rummet ska känna din parfym.
  • KittyK80
    64gb skrev 2020-06-10 17:35:50 följande:
    beror ju på vad de tär för parfym. är det en tung EDP så är kanske 5 sprut för mycket. men en skinscent i typ cologne koncentration så lär man inte stinka parfym.

men det beror nog på lite olika faktorer också. sitter man 5 pers i bil så klart att det doftar extra mycket. Men säg att man går omkring i stora lokaler eller i en stor matbutik eller liknande så tror jag inte folk tycker man stinker så mycket med 4 sprut.
    Man får anpassa sig :)

Åk till antigen Italien eller Frankrike så får du se. Där finns en helt annan kultur när det gäller parfym. där har alla ett stort moln runt sig med parfym och jag tror inte någon där har mindre än 5-7 spray.

Vi svenskar är dock alltid så försiktiga och ingen ska/får sticka ut på något sätt. därför är många så livrädda för att någon annan ska känna av parfymen man sprayar på sig.
    Älskar folk som sticker ut, men när det gäller parfym är det en annan femma eftersom många är känsliga och allergiska. Helt vidrigt när man kan känna lukten på långt håll. Nej parfym är något som ska anas lätt, inte överdrivas. Ren och fräsch är bäst och sexigast på en man. Inte så kul när man kramar någon och sedan stinker hans parfym resten av dagen. Urk.
Svar på tråden Ni kvinnor, gillar ni sötare eller fräschare parfymer på män?