Kan man kräva att ens partner ska sluta träffa sina barn?
Kan man kräva av sin partner att sluta träffa sina barn?
Tex för att man inte vill bli påmind om att han legat med en annan kvinna
Kan man kräva av sin partner att sluta träffa sina barn?
Tex för att man inte vill bli påmind om att han legat med en annan kvinna
Nej inte den tråden
Det här var en tråd där pappan inte träffat barnen på flera år och när han ville se barnen började ts grina och ställa ultimatum
Klart att man kan kräva det, men man ska inte räkna med att det hörsammas.
Själv skulle jag aldrig ha ett förhållande med en man med omyndiga barn. Högst otroligt även om barnen är vuxna för då är det barnbarnen istället som ska ta plats.
Omg vem är iddisen bakom ja-rösten!?
Själv skulle jag aldrig ha ett förhållande med en man med omyndiga barn. Högst otroligt även om barnen är vuxna för då är det barnbarnen istället som ska ta plats.
Röstade ja. Det är klart man kan kräva. Bara att öppna truten och göra. Men det betyder inte att det är rätt, eller att personen ger vika. Det är helt jävla vrickat och lika vrickat att gå med på det.
Nej, det kan man inte.
Däremot så kan man kräva att personen inte kommer in i ens hem om man har en riktigt dålig relation till hen, då får de träffas ute någonstans istället.
Nej, det kan man inte.
Däremot så kan man kräva att personen inte kommer in i ens hem om man har en riktigt dålig relation till hen, då får de träffas ute någonstans istället.
Omg vem är iddisen bakom ja-rösten!?