• erikaABC

Kan man kräva att ens partner ska sluta träffa sina barn?

Kan man kräva av sin partner att sluta träffa sina barn?
    Tex för att man inte vill bli påmind om att han legat med en annan kvinna

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man kräva att ens partner ska sluta träffa sina barn?
  • Physalis
    erikaABC skrev 2020-06-09 13:59:28 följande:

Nej inte den tråden

Det här var en tråd där pappan inte träffat barnen på flera år och när han ville se barnen började ts grina och ställa ultimatum 

Tack för svar. Oj den har jag missat.
    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Anna)

Klart att man kan kräva det, men man ska inte räkna med att det hörsammas.

Själv skulle jag aldrig ha ett förhållande med en man med omyndiga barn. Högst otroligt även om barnen är vuxna för då är det barnbarnen istället som ska ta plats.

• Anonym (-)

Omg vem är iddisen bakom ja-rösten!?

• Anonym (Psyko)
    Anonym (Anna) skrev 2020-06-09 16:51:28 följande:

Själv skulle jag aldrig ha ett förhållande med en man med omyndiga barn. Högst otroligt även om barnen är vuxna för då är det barnbarnen istället som ska ta plats.

Ja det klart man kan! Om man är en mentalt störd jävla idiot! Normalt fungerande människor skulle aldrig komma på tanken att kräva något sådant. För det är inte FRISKT!
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Psyko) skrev 2020-06-09 17:05:36 följande:
    Ja det klart man kan! Om man är en mentalt störd jävla idiot! Normalt fungerande människor skulle aldrig komma på tanken att kräva något sådant. För det är inte FRISKT!
    Nej, så kan det ju vara.
    Tror inte att så många skulle gå med på det heller.

Men kräva kan man.
  • Räkan77
    Anonym (Anna) skrev 2020-06-09 16:51:28 följande:

Ja, det är ju så friska människor agerar som inte vill ha en partner som ska träffa sina barn, dvs inte träffa en partner med barn. Jag har full förståelse för den inställningen.
  • Anonym (T)

Röstade ja. Det är klart man kan kräva. Bara att öppna truten och göra. Men det betyder inte att det är rätt, eller att personen ger vika. Det är helt jävla vrickat och lika vrickat att gå med på det.

• Ess

Nej, det kan man inte.
    Däremot så kan man kräva att personen inte kommer in i ens hem om man har en riktigt dålig relation till hen, då får de träffas ute någonstans istället.

• Anonym (Psyko)
    Ess skrev 2020-06-10 17:50:24 följande:

Nej, det kan man inte.

Däremot så kan man kräva att personen inte kommer in i ens hem om man har en riktigt dålig relation till hen, då får de träffas ute någonstans istället.

Nej lilla Ess. Det kan man inte det heller. Då får DU hålla dig borta istället. Men det kommer du aldrig förstå.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (-) skrev 2020-06-09 17:00:14 följande:

Omg vem är iddisen bakom ja-rösten!?

Iddisen?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Psyko) skrev 2020-06-10 18:29:32 följande:
    Nej lilla Ess. Det kan man inte det heller. Då får DU hålla dig borta istället. Men det kommer du aldrig förstå.
    Kan man visst det, om partnern flyttat i en ens egna hem.
  • Ess
    Anonym (Psyko) skrev 2020-06-10 18:29:32 följande:
    Du har helt klart valt rätt nick lilla vän.
    I mitt hem har jag rätt att välja vem som är välkommen och inte.
Svar på tråden Kan man kräva att ens partner ska sluta träffa sina barn?