Paolo Roberto arresterad för sexköp
Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-21 20:53:45 följande:
Jag har svårt att tro att folk pistol hotar andra till sex? Existerar det ens på riktigt ihåg sverige? Har du läst eller är du polis och vet med säkerhet? På bild såg tjejen frisk ut och allt, jag hade velat höra en intervju med henne där innan. Då hade man fattat mer att det säkert va självvalt.. Just med henne.. Vet inte. Inte du heller, med säkerhet. Vi känner inte den tjejen någon av oss och har inte pratat med henne ens. Ang självrespekt. Om dom tvingat mig till sex med en tjej jag tyckte va snygg hade jag säkert gjort det, men om dom försökte tvinga mig med kille eller nått hade jag mördat dom. Jag är stor med och skulle hinna ta stryptag om nån var själv så.. Ta pistolen. Inte alls omöjligt så i rätt tillfälle.
Men dom hade fått skuta mig om dom försökte få mig att göra vissa saker ja. Helt klart. Jag hade dött med värdigheten kvar och mina personliga värderingar ja.
Jag skiter i om du inte tar mig på allvar din lilla gris. Little piggie.
Följande skriver
Nigeria
Nigeria. För de flesta av oss i Sverige känns detta stora land i Västafrika avlägset men sanningen är att de nigerianska kvinnorna dominerar den svenska prostitutionsmarknaden. Varje år luras tusentals nigerianska kvinnor till Europa i tron om att de ska få ett vanligt arbete och därigenom kunna skapa sig ett bättre liv. Framme vid slutdestinationen väntar ett helvete där kvinnorna tvingas sälja sex för bara några hundralappar. Människohandlarna använder näst intill ofattbar psykologisk terror i form av voodooritualer, skuldsättning och våld mot både kvinnorna och deras familjemedlemmar för att cementera fast dem i prostitution vilket gör att de sällan vågar fly. Det är kvinnor som lever under slavliknande förhållanden. En verklighet som är svår att förstå att den pågår mitt bland oss här i Sverige.