Paolo Roberto arresterad för sexköp
Vad skulle hända om en polis kom på någon ha sex på thai massage eller med en prostituerad nånstans i Sverige? Mest nyfiken. Vilka straff ger dom? Enbart för killarna då. Lagligt för tjejerna så.
Vad skulle hända om en polis kom på någon ha sex på thai massage eller med en prostituerad nånstans i Sverige? Mest nyfiken. Vilka straff ger dom? Enbart för killarna då. Lagligt för tjejerna så.
De har (eller ja, kanske hade nudå) varit ett par i två år har jag för mig, hon är i 30:årsåldern.
Så ör Bard igång också. Missar aldrig att försöka få till en bitter och billig poäng mot feminism. Han hade så mkt info att han visste att offret var från Moldavien också.
Är det inte till och med så att han erkänt våldtäkt av normalgraden? Har han inte sagt att han förstod att hon inte ville? I så fall inget samtycke = våldtäkt och han vet om det = inte oaktsam våldtäkt.
Är det inte till och med så att han erkänt våldtäkt av normalgraden? Har han inte sagt att han förstod att hon inte ville? I så fall inget samtycke = våldtäkt och han vet om det = inte oaktsam våldtäkt.
Vet inte. Har aldrig sett nån feminist kritisera att våldsamme Paolo får så mycket utrymme i media. Men jag förstår att feministerna inte har tid att kritisera allt som är fel.
Tycker bara det är konstigt när en käns våldverkare plötsligt blir av med alla uppdrag, för ett brott som inte direkt överskrider tidigare brott i allvarlighet.
Det tror faktiskt jag! Toleransen för våldsbrott är väldigt mycket större än för sexbrott plus att han kunnat hävda självförsvar. Möjligen hade han tvingats ta timeout men han hade garanterat inte blivit sparkad från något alls förrän efter en eventuell rättegång där han befunnits skyldig. Lex Persbrandt igen, känd våldsman som ändå får alla stora roller han vill ha.
Senast han dömdes för våldshandling var 2015, vilket inte hindrade hans karriär efter det.
Undrar hur länge det dröjer innan han sitter hos Tilde och Jenny och kuckelurar igen?
Vänta nu. Jag har inte sett någon alls som bagatelliserar PR's sexköp. Tvärtom. Om PR dessutom blir åtalad för trafficking, så inte mig emot. Det torde vara ett värre brott än sexköp, eller vad säger du?
Jo, jag tycker att människohandel är ett grovt brott. Om jag avgör vad jag tycker så avgör du vad du tycker, ok?
Ja, jag skrev att sexköp inte överskrider misshandel. Vad han gjorde nu vet vi nog inte förrän dom fallit. Grovt brott? Troligen. Misshandel är också ett grovt brott.
Du kanske kan förklara varför våldsverkare ska få tv-tid och kändisskap, är inte det sinnessjukt?
Ja, jag förstår inte varför feminister glatt köpt våldsverkarens pasta i åratal. Är det inte bättre att vi tar avstånd från sådant pack.
Är du överaskad över att han åkte dit för detta? Jag är det inte.
Tror du han blev "kungen av kungsan" utan att slå någon? Gapskratt