Paolo Roberto arresterad för sexköp
*systematiserade
*systematiserade
Skvaller vet jag inte om man ska tro på. Men visst, han har gjort en del skumt genom åren. Och många tyckte han förtjänade knocken han fick i sin sista match (en av de fulaste matcher jag sett, som fick mig att helt tappa respekt för boxning)
Han är väl inte Guds bästa barn antar jag. Det är inte jag heller.
Sök hjälp för fan! Undrade om man kunde hjälpa henne. Polisen och annat. Bilder, bevis och sånt! Jag är inte kriminell så. Jag skulle inte åka och döda dom. Men dom förtjänar inte att gå ute i det fria iallafall. Polisen får ta hand om det. Det var min plan. Om bevis fanns.
@Gaydar på varenda stavelse
Att tidigare övergrepp på en i barndomen kan ju visst vara en orsak varför man begår övergrepp mot andra i vuxenålder.
Beror på hur man ser på det men fortvarande olagligt oavsett skäll.
Står och gör tummen upp på väg ut på joggingtur i morse. En sak har han då rätt i, det är så mkt som inte stämmer med den ihåliga själen.
En dag som alla andra i hans liv. Sen ska han ta itu med sina demoner.
Första gången han köpte sex? Nä det tror jag inte på.
Hoppas som sagt att han åker dit på oaktsam våldtäkt. Sen har han ju inte varit försiktigt med den främmande kvinnan vad det gäller dagens pandemi heller...
Jag har aldrig träffat honom. Bara sett honom på tv. Så ingenting jag skriver här har med honom att göra. Och jag utnyttjar ingen tjej nej.
Eftersom det var ett traffickingoffer ÄR det våldtäkt.