Inlägg från: Anonym (svenska blodet kan det också vara...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svenska blodet kan det också vara...)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Anonym (P) skrev 2020-05-15 14:51:33 följande:
    Ja du. Han är ju italienare i blodet. Det förlåter mycket.

Vet lika många italienare som svenskar som blir upprörda över det så ser inte riktigt hur det spelar något roll....

Att han är ett svin är inte kopplat till hans ursprung. Är ju inte så att 100% svenska karlar inte går till prostituerade......

Anonym (Vanligt) skrev 2020-05-15 17:37:27 följande:
    Att köpa sex är inte samma sak som att vara en våldtäktsman. Jag försvarar inte sexköp på något sätt men just saying.
    Tjejen var offer för trafficking... Det är våldtäkt... hon har inget val.... Och han visste det... 
    Anonym (Noll) skrev 2020-05-15 18:07:50 följande:
    Det är ett jävligt dåligt beteende, men våldtäkt är det inte.
    Trafficking...De flickorna har inte valt själva att sälja sex... de är slavar som tvingas göra det... Det är våldtäkt... Han visste om att hon inte var där frivilligt... Han säger det till och med i intervjun.... Han visste precis vilket situation hon var i... 
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 18:55:55 följande:
    Nej det ska han inte. Prostitution ska vara lagligt tycker jag med.
    Om två vuxna bestämt sig för att ha sex för pengar så är det helt ok. Det ska alla andra skita i och speciellt politiskt korrekta TV4! Larvigt.
    Plus lagarna med! Skit i det. Upp till vuxna att bestämma.

Sålänge kvinnan inte bryts ner eller blir nedvärderad ser jag inget fel i prostitution ALLS. Inget fel alls. Tvärtom kan det vara fint med rätt person. Allt handlar om hur människor behandlar kvinnor och varandra. Man kan ge henne en kram och tusen kr teoretiskt och då är det hennes vinst. Mna kan ge henne en massage och tusen kr. Hennes vinst. Hennes val.
    Man kan ha sex och ge henne orgasm och BETALA tusen kr. Hennes vinst!
    Sen om nån idiot nedvärderar henne, spottar på henne eller kallar henne "hora" och knullar henne. Han är en kackerlacka (råtta) och då blir det hennes förlust. Hon förtjänar bättre än så...

Så det är svårt detta. Jag vill att prostitution ska vara lagligt, men tjejen ska ha rättigheten och självrespekten att kasta ut en sån kille med en dörrvakt direkt under samlaget om hon vill det. Det hade vart att skydda en sex arbetare. Om dom är skyddade och har de bra i en bordell som ser ut som en dyr massös salong, och att dom är skyddade av lagen och att prostutition är lagligt, då ska det vara det! Kan ge mer än annat.. Det är ändå närhet för dom ensammaste, det är en typ av kärlek eller omtanke så. Det ger oss lycka att ha sex.

Om man lyckas ordna detta bra och det är lagligt så blir sverige ett bättre land tror jag! Legalize it.

Angående paolo så gjorde han ett dumt val för att han har familj och barn, men det är det enda enligt mig. Han är inte "smutsig" för det.. Om han vart singel menar jag mest så. Nu var det taskigt beteende mot hans familj mest istället så, och det (otrohet) kan jag inte rättfärdiga. Men prostitution ska finnas. Det behövs nog finnas, och i denna isolerade ensamma ålder där många är ensamma och inte får sig sin närhet längre mor hur vi levde förr i evolutionen tillsammans.

Otrohet skulle vart rubriken istället för prostitution enligt mig. Då jag tycker det ska vara lagligt.
    I detta fallet så var kvinnan offer för trafficking... så ingen frivillig prostituerad... Så....... Det är något helt annat än det du pratar om. 
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:41:23 följande:
    Hur vet du det? Finns tjejer som kommer från andra länder och hyr rum i sverige och jobbar som sex arbetare. Hur vet du ett det inte var en av dom då? Själv va jag i tyskland och dom gjorde det för att dom ville. Jag hade personligen aldrig kunnat haft sex med nån som vart tvingad att sälja sex. Det finns inget lägre än så, stackars flickor.. hmm.
    Om den som hade sex var ovetandes om att dom vart tvingade kan jag inte skylle på denne. Men om dom vet att denne är TVINGAD att ha sex.. Då ska man självklart inte ha det. Jag tror inte paolo visste detta? Hur vet du det? Källor?

Han säger själv i intervjun att han visste att hon inte ville vara där... dessutom var det i ett tillslag mot trafficking som han blev tagen.. så ja det handlade om trafficking...

Sen jag förstår att du som man gillar tanken på att betala för sex och bilden av den lyckliga horan... Det skulle liksom göra dig till ond om du betalade och tjejen inte var lycklig för äran att få ha sex med dig....

Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:05:12 följande:
    Kallas kåthet. Jag har också köpt sex en gång. Va kåt och ensam den gången behövde närhet. Det vart faktiskt fint, jag var förmodligen den bästa kund hon stött och jag har enorm respekt för tjejer och behandlar dom så fint. Hennes vinst där helt klart!

Jag håller inte med... Om det vart lagligt hade det vart otrohet enbart. Inte hans elle rmitt fel att lagarna suger eller? Varför ska lagar stå över ens RÄTTIGHET att få närhet eller sex om man behöver det för? Om två vuxna bestämt att man ska ha sex för pengar? Det ska alla andra SKITA I.
    Jag tycker mest det var dumt att han gjorde detta när han har familj och barn. Om han vart singel hade det vart lugnare så, oavsett om lagen tror den står över någons frihet när det gäller sex. Fuck that. Riv ner lagen säger jag bara. Fort som fan.

Hahahahahahaha så du skulle vara den bästa kunden hon mött..... Och du tror att det är ett bra tecken?? Tänk efter själv... om du verkligen tror att du är den bästa.... Hur illa tror du de flesta är? 

Jag har också varit kåt och behövt närhet ibland... Men vet du vad, jag överlevde!!! Det hade du också kunnat göra!! Dina ursäkter för att köpt sex är patetiska. 

Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:07:12 följande:
    Jag är ingen "torsk". Jag har köpt sex en gång. Kalla mig "närhetssökande" istället. Om ni feminister gett oss mer hade vi kanske inte behövt söka oss till sex köpare eller? Beror på så. Nu hade jag sex i tyskland, och jag skiter i om du kallar mig torsk för det, och din lilla åsikt där. 
    Jag var kärleks och närhets sökande. Hon gillade mig. Jag respekterar en sex arbetare lika mycket som nån annan kvinna Ida.

Du är en torsk... en som köper sex är en torsk... 

Och vad menar du att vi feminister skulle göra? Ha sex med er mot vår vilja bara för att ni vill det?? 

Du är inte kärlekssökande. Och ja det är tydligt att du inte respekterar någon kvinna så det är ingen som tror att du respekterar sexarbetare mindre än andra kvinnor.... 

Jag kan förstå varför inte får tag på kvinnor som vill ha sex med dig utan att du behöver betala.... 

Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:10:07 följande:
    Jag skiter i vad du tycker där. Om ni gett os sex enklare hade det inte behövts, men nu behövs det! Ni är kräsna många med.. Vill ha pengar också. Vill nås på swish på tinder och annat. Söker sugar daddies. Samma sak nästan! Prostitution.

Hon gillade det. Jag är faktiskt en grym kille så. Plus hennes val att jobba med sånt hon kan byta arbete. Hennes VAL. Skit du i det. Och nej din feminist, jag ska inte kastreras. Du får däremot inte gåvan att komma nära min kuk.

">

Du är en patetisk incel som behöver köpa sex för du kan inte klara av att träffa kvinnor som en riktig karl... Vi har ingen plikt att "ge er enklare sex" ni har samma rätt som oss, och samma skyldighet. Det är inte kvinnors fel om du inte är tilltalande och trevlig nog för att ha ett förhållande med.... 
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:58:18 följande:
    Det är också just det. Jag var grymt bra hon log så hårt på slutet och jag är en gentleman. =)
    Det är också därför jag behandla henne med extra respekt för att jag hört killar skriva om "horor", "slynor" och hur illa do nehandlar dom. Köper sex så, och nedvärderar dom.. Jag är inte sån! Jag har upplevt äkta kärlek i livet, det har dom inte gjort..

Iallafall!...
    Dömm inte mig. Du känner inte ens mig. Jag hade kunnat göra det, men ville ha lite närhet och kärlek eller va man ska säga. Endorfiner och ge henne med njutning. Ville tillfredställa henne med. Och tvärtom. Ofta kåt mest det! Jag har inga ursäkter. Jag köpte sex och jag ångrar ingenting. Står för det 100%!!!
    Go tyskland! Mer laglig sex i sverige tack.

Men du är ju dum i huvudet... tror du verkligen att en sexarbetare tyckte du var den bästa någonsin?? Du är ju sjuk! 

Du är precis lika illa som övriga sexköpare... och precis lika patetisk... 

Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:28:47 följande:
    Jo, visst. Det är hemskt.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Human_trafficking

M
    en om detta blir LAGLIGT så försvinner trafficking. Tänkt på det? Och dom kan betala skatt och staten skulle få in massor av pengar på det. Giriga som dom är med, men huvudsaken är att om det är lagligt så minskar trafficking. Jag är 100% emot det självklart. Om detta är lagligt kan folk ringa polisen som jobbar åt sex arbetarna och annat. Dom får ha body guards istället för trafficking, detta är MÅLET.
    Trafficking existera även i länder där sexhandel är lagligt... det för att dels finns det de män som tänder på att kvinnan inte har haft ett efter val, sedan är det många som är minderåriga i trafficking... För att inte tala om att det inte finns så många kvinnor som vill sälja sex att det skulle täcka marknaden för alla patetiska karlar som dig (som dessutom tror att du är en gåva till kvinnor) 
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp