• Anonym (A)

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Anonym (W) skrev 2020-05-14 15:31:20 följande:
    Fast S har aldrig varit nazister, var har du fått det ifrån?

Att SD är en förlängning av ett främlingsfientligt/nazistiskt parti är fakta.

Om du varken är S eller SD borde du kunna se objektivt på detta och lätt tagit reda på fakta.

Sedan är FL privatägt. De får ha vilka regler de vill.
    Foliehattarna brukar anföra att S har nazistisk bakgrund pga rasbiologisk forskning som pågick för 90(!!) år sedan. Vad man lärt sig inom biologi efter detta är tydligen ointressant. Att SD var öppet nazistiskt när nuvarande partiledare gick med i partiet är ett betydligt mindre problem (i deras ögon).
  • Anonym (A)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:41:18 följande:
    Där kom hatet från Sossarna nätkrigare . Alla som inte tycker som mig har foliehatt och är eleka , jag är för demorkati så länge alla tycker som mig 

Intresant det där =) 
    Ännu intressantare att du inte förstår vad demokrati innebär. Jag är för demokrati ovasett vad andra tycker. Men det betyder inte att jag inte tycker vissa är rena idioter.  Och intresantare ändå är att det tydligen är viktigare vad S gjorde för länge sedan än vad SD stod för när nuvarande partiledare gick med.
  • Anonym (A)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:48:04 följande:
    Varför är det inte nazistisk när S vill uttrota judar? 
    Var har S skrivit det någonstans?
    Däremot är det ett faktum att en SD företrädare ville ställa maskingevär på öresundsbron för att stoppa invandrare.
  • Anonym (A)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:58:29 följande:
    Visst är det ett skämt när nån kritsera S eller hur det används dubbla måttstockar =P

Man kan ju verkligen se hur rätt jag har genom inläggen i tråden =P Nazism är rätt så länge de kommer från S 
    I Nazi-Tyskland skickades förståndshandikappade till gaskammaren. I sossarnas Sverige har du till och med rösträtt.
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S