• Anonym (S)

Uppfylla drömmar efter man fått barn!

Väldigt många har den inställningen att saker är jobbiga så då struntar de i att ens försöka. Lyssna på dem och du blir likadan.

Eller så ser du vart problemen ligger och löser dem istället när de dyker upp. Att ha en plan för varje projekt underlättar.
    Jag vet inte hur många gånger som jag fått höra negativt om mina projekt och många gånger har jag lyssnat. Idag ser jag flera av mina projekt som "sköts ner" av andra finnas på marknaden. Tro på dig själv och kämpa så ska du se att dina drömmar inte behöver vara just drömmar.

Men jag insåg att barnen behöver tid och engagemang så med det liv jag lever så är mitt liv inrutat till max för jag vill hinna med allt jag tar mig för. Men ingalunda nagga på tiden till mina barn.

• Anonym (S)

Sedan skulle jag vilja säga att drömmar är personliga och det som är viktigt för dig är totalt oviktigt för andra. Sedan kommer du få veta av andra att vissa drömmar du har är helt oviktiga för deras drömmar är så mycket viktigare.

Finns alla varianter av människor och det finns tom de som skadeglatt vill trycka ner andra.

Utan att veta något om vad du har för drömmar och mål i livet så kör på, problem är till för att lösas.

Svar på tråden Uppfylla drömmar efter man fått barn!