• Anonym (Tumstocken)

Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?

Med hänvisning till alla kukstorlekstrådar här så har jag ofta reagerat på att många kvinnor verkar ha en uppfattning om längden och grovleken (uttryckt i cm) på kukar dom mött. 

Hur många är det som faktiskt mätt en kuk? Och vad var i såfall omständigheterna bakom mättillfället? Vad fick dig att plocka fram måttbandet? 

Vidare så antar jag att dom (väldigt få?) kvinnor som faktiskt mätt en kuk så har det i regel alltid handlat om en kuk som uppfattats som av det större slaget. Jag har liksom svårt att föreställa sig att man vill mäta en kuk som man uppfattar som "normalstor" eller t.o.m under medel. Varför vill man få det bekräftat?

Så...berätta. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?
  • Anonym (P)
    CitronTulo skrev 2020-05-13 14:03:05 följande:
    Taskigt gjort! Sen vågade förmodligen aldrig han visa sig naken för en tjej igen utan att skämmas..
    Jo det är väl inte mitt stoltaste ögonblick. Munnen gick snabbare än hjärnan.
    Men å andra sidan så har män fått mig att gråta så många gånger att jag tappat räkningen. Så jag har inte jättedåligt samvete,
  • Anonym (Jätteanonym)

Jag har mätt en kuk med linjal när jag var ung. Jag hade vart på krogen med en kompis och hennes killkompis och vi blev ganska berusade. Vi bestämde oss för att åka till killen som bodede på ö vid hornstull där det inte brukade va så mycket folk och han hade alkohol och en badbrygga precis utanför lägenheten. Vi badade och blev kalla så vi gick in och när vi kom in så ville min kompis taxett varmt bad. Jag vet inte exakt hur det blev så men min kompis och killen slulle bada tillsammans och jag var i köket. Efter ett tag börjar min kompis ropa på mig och när jag kommer in så står killen naken bredvid badkaret och han har den absolut mest gigantiska kuk jag någonsin sett. Sen på nåt vis hamnar vi i säng nakna och på skrivbordet ligger en linjal.det är heeelt olikt mig men plötsligt tar jag linjalen och mäter hans kuk utan att ens ftåga eller säga nåt. Jag skller på fyllan, sommarnatten,ungdomen och chocken av hurcstor drn var, för jag skulle aldrig varesig ligga naken med min kompis och en kille eller mäta en främmande killes kuk. Men det är sant hade drt varit en normal kul hade jag aldrig mätt. Och troligen inte heller hamnat i sängen.

• Anonym (Tumstocken)
    Anonym (Jätteanonym) skrev 2020-05-13 22:53:10 följande:

Jag har mätt en kuk med linjal när jag var ung. Jag hade vart på krogen med en kompis och hennes killkompis och vi blev ganska berusade. Vi bestämde oss för att åka till killen som bodede på ö vid hornstull där det inte brukade va så mycket folk och han hade alkohol och en badbrygga precis utanför lägenheten. Vi badade och blev kalla så vi gick in och när vi kom in så ville min kompis taxett varmt bad. Jag vet inte exakt hur det blev så men min kompis och killen slulle bada tillsammans och jag var i köket. Efter ett tag börjar min kompis ropa på mig och när jag kommer in så står killen naken bredvid badkaret och han har den absolut mest gigantiska kuk jag någonsin sett. Sen på nåt vis hamnar vi i säng nakna och på skrivbordet ligger en linjal.det är heeelt olikt mig men plötsligt tar jag linjalen och mäter hans kuk utan att ens ftåga eller säga nåt. Jag skller på fyllan, sommarnatten,ungdomen och chocken av hurcstor drn var, för jag skulle aldrig varesig ligga naken med min kompis och en kille eller mäta en främmande killes kuk. Men det är sant hade drt varit en normal kul hade jag aldrig mätt. Och troligen inte heller hamnat i sängen.

Så hade ni sex med honom båda två? Sex med varandra alla tre (alltså du med din kompis också)?
  • Anonym (Z)
    Anonym (P) skrev 2020-05-13 14:55:36 följande:

Men å andra sidan så har män fått mig att gråta så många gånger att jag tappat räkningen. Så jag har inte jättedåligt samvete,

Tror du njöt av att få honom att gråta. Eller hur?
  • Anonym (Tumstocken)
    Anonym (P) skrev 2020-05-13 14:55:36 följande:
    Nä precis. Inte mer än rätt att han fick lida för vad andra har gjort. Eller hur?
  • Anonym (Jätteanonym)
    Anonym (Tumstocken) skrev 2020-05-14 08:07:59 följande:

Så hade ni sex med honom båda två? Sex med varandra alla tre (alltså du med din kompis också)?

Nä vi var alla lite för berusade tror jag.. det var mest hångel o smek . Jag ångrar lite att jag inte trstade m3n jag skämdes då efteråt och nu har han tre barn med ytvå olika kvinnor men vi pratar då och då och der får räcka.
  • Anonym (Tumstocken)
    Anonym (Jätteanonym) skrev 2020-05-14 20:19:44 följande:
    Nä vi var alla lite för berusade tror jag.. det var mest hångel o smek . Jag ångrar lite att jag inte trstade m3n jag skämdes då efteråt och nu har han tre barn med ytvå olika kvinnor men vi pratar då och då och der får räcka.
    Ångrade att du inte testade? Testade vad? Ha sex med honom? Varför ångar du det?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Tumstocken) skrev 2020-05-20 08:35:06 följande:
    Ångrade att du inte testade? Testade vad? Ha sex med honom? Varför ångar du det?
    Alltså - vad är grejen för Trådstartaren??
    Varför alla dessa följdfrågor om detaljer gällande än det ena och det andra?
    Undrade du inte om någon kvinna mätt en kuk?
    Börjar verkligen lukta runk-tråd om detta!
  • Anonym (Flickvän)

Ja jag mätte min första pojkväns. Senare pojkvänner har jag frågat om deras mått ifall de inte själva nämnt det. Någon sade att han inte visste och då bad jag honom att mäta.

Obs detta är efter sex och då vi redan är ihop, så det är av nyfikenhet och inte för att sålla bort.

Om de frågar varför jag vill veta så har jag sagt "jag vill veta vilken som är den perfekta storleken för mig och din känns perfekt <3". Då har alla gått med på att säga/mäta.

Men jag gillar att mäta saker, har även mätt deras huvudmått haha. Verkar som jag gillar killar med stora huvuden.

• Anonym (ooo)

Nej så fånigt att mäta. 

Det närmsta jag kommit var en man (ja en som var över 40!) som jag skulle träffa och som själv talade om för mig att han hade mätt. Jag fick så att säga veta utan att jag ville. Hade inte efterfrågat informationen och visste inte vad jag skulle svara. Han märkte det på mig och blev nog lite generad.Dessutom var måtten så "små" så det verkade liksom underligt att säga det innan en dejt. 

• Underhill
    Anonym (ooo) skrev 2020-05-20 11:30:46 följande:
    Nej så fånigt att mäta.  Det närmsta jag kommit var en man (ja en som var över 40!) som jag skulle träffa och som själv talade om för mig att han hade mätt. Jag fick så att säga veta utan att jag ville. Hade inte efterfrågat informationen och visste inte vad jag skulle svara. Han märkte det på mig och blev nog lite generad.Dessutom var måtten så "små" så det verkade liksom underligt att säga det innan en dejt. 

Han kanske hade med sig en sådan erfarenhet? Från tidigare dejter.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Flickvän) skrev 2020-05-20 10:36:42 följande:

Ja jag mätte min första pojkväns. Senare pojkvänner har jag frågat om deras mått ifall de inte själva nämnt det. Någon sade att han inte visste och då bad jag honom att mäta.

Obs detta är efter sex och då vi redan är ihop, så det är av nyfikenhet och inte för att sålla bort.

Om de frågar varför jag vill veta så har jag sagt "jag vill veta vilken som är den perfekta storleken för mig och din känns perfekt <3". Då har alla gått med på att säga/mäta.

Men jag gillar att mäta saker, har även mätt deras huvudmått haha. Verkar som jag gillar killar med stora huvuden.

Skulle det vara okej om en kille frågade hur djup du var eller skulle han få mäta dig med en dildo?
  • Anonym (ooo)
    Underhill skrev 2020-05-20 11:35:52 följande:

Han kanske hade med sig en sådan erfarenhet? Från tidigare dejter.
    Sådan? 

Han hade varit gift i decennier med en person och inte haft sex med någon innan henne, och han var helt oerfaren på dejting 
  • Underhill
    Anonym (ooo) skrev 2020-05-20 11:38:18 följande:
    Sådan?  Han hade varit gift i decennier med en person och inte haft sex med någon innan henne, och han var helt oerfaren på dejting 

Jaha, där ser man. Då kanske han förutsatte att men meddelar paketstorlek :) eller något han läst om i nått forum o tyckte det lät rimligt. Men visst va det lite märkligt.
  • Anonym (Flickvän)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-05-20 11:35:53 följande:

Skulle det vara okej om en kille frågade hur djup du var eller skulle han få mäta dig med en dildo?

Haha lite weird men visst. Hade varit mer normalt att fråga om min bröststorlek :P
  • Anonym (Fia)

Japp, jag har mätt min mans kuk. Det är dock den enda jag mätt.

Och visst var det för att jag var fascinerad av storleken i början av vårt förhållande eftersom den är den största jag sett. Vi låg i sängen och gosade och när jag smekt och känt på den en lång stund kunde jag bara inte låta bli utan studsade plötsligt upp ur sängen och hämtade en linjal och sa bara att jag var tvungen att mäta den för den var den största jag sett. Han verkade väldigt överraskad av min begäran men fann sig snabbt med att villkora en mätning med att han skulle få mäta hur djup jag var.

Ha ha ha. Ungdomens dagar var ganska spännande.

• Anonym (Jätteanonym)
    Anonym (Tumstocken) skrev 2020-05-20 08:35:06 följande:

Jag kan väl ångra att jag var så feg att jag inte vågade gp längre. Jag vet idag att han ville det då och jag ville egentligen med men oerfaren som jag var så vågade jag inte göra nåt nykter. Och när vi var fulla så var han nog lite flr full vad det verkade.
Svar på tråden Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?