Kvinna: Har du någon gång mätt en kuk?
Jag har mätt en kuk med linjal när jag var ung. Jag hade vart på krogen med en kompis och hennes killkompis och vi blev ganska berusade. Vi bestämde oss för att åka till killen som bodede på ö vid hornstull där det inte brukade va så mycket folk och han hade alkohol och en badbrygga precis utanför lägenheten. Vi badade och blev kalla så vi gick in och när vi kom in så ville min kompis taxett varmt bad. Jag vet inte exakt hur det blev så men min kompis och killen slulle bada tillsammans och jag var i köket. Efter ett tag börjar min kompis ropa på mig och när jag kommer in så står killen naken bredvid badkaret och han har den absolut mest gigantiska kuk jag någonsin sett. Sen på nåt vis hamnar vi i säng nakna och på skrivbordet ligger en linjal.det är heeelt olikt mig men plötsligt tar jag linjalen och mäter hans kuk utan att ens ftåga eller säga nåt. Jag skller på fyllan, sommarnatten,ungdomen och chocken av hurcstor drn var, för jag skulle aldrig varesig ligga naken med min kompis och en kille eller mäta en främmande killes kuk. Men det är sant hade drt varit en normal kul hade jag aldrig mätt. Och troligen inte heller hamnat i sängen.