Tycker du synd om frustrerade tjejer
som inte har fått ligga på mycket, mycket, mycket länge?
som inte har fått ligga på mycket, mycket, mycket länge?
Varför skulle det vara synd om oss?
Jag säger som jag sa i den andra tråden att jag självklart kan känna empati för en person som vantrivs med någon del av dennes liv.
Varför skulle det vara synd om oss?
Det är alltid mer synd om tjejer. Killar tänker bara med kuken och är ändå svin, så oss är det inget synd om.
Tjejer däremot, dom känner sig sårade, ledsna och ratade.
Om en tjej är olyckligt kär, då är det mer synd om henne, jämfört med en kille som är olyckligt kär.
Jag kan nog ha medkänsla med typ alla människor som är ofrivilligt ensamma eller är ledsna över nåt annat. Man kan må dåligt av massa olika skäl. Och det spelar ingen roll om det är män eller kvinnor, unga eller gamla osv.
Om en tjej inte legat på länge så är det för att hon väljer det.
Vissa väl vissa som är för tjocka även för dom mest desperata av killar dock, men det är ju ens eget fel isf...
Tycker generellt det är tråkigt att så många människor är ensamma och inte hittar varesig en partner eller vän, men vet inte om sexbrist är något som hannar överst på listan över mänskliga katastrofer. Finns bra mycket värre saker att fälla tårar över här i världen.
Det är alltid mer synd om tjejer. Killar tänker bara med kuken och är ändå svin, så oss är det inget synd om.
Tjejer däremot, dom känner sig sårade, ledsna och ratade.
Om en tjej är olyckligt kär, då är det mer synd om henne, jämfört med en kille som är olyckligt kär.
Hellre olegad än ligga med vem som helst.
Tack o lov är jag gift och orkar ibland ligga med min man.
Skulle det ta slut skulle jag leva ensam.