Inlägg från: Anonym (Pinglan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pinglan)

Sexliv som inte funkar

Vet vad du menar! I tidigare relationer har jag tappat lusten totalt. Så är det inte nu längre! Men har betydligt högre lust än min helt fantastiska sambo. Vårat sexliv är helt amazing och i början var det väl mest han som tog initiativ men jag var ju på direkt. Nu på senare tid så är det alltid jag som tar initiativ och ofta får jag anstränga mig lite extra för att han ska bli sugen.... Men många gånger heter det att han inte orkar, har ont i huvudet osv (wtf).. Tvivlar inte på hans känslor men det är fan jobbigt. Saken hör till att han är en mkt upptagen man med både heltidsjobb och utöver det lantbruk och en hel del köttdjur så han har full fart från tidig morgon till sen kväll och är oftast mkt trött.. Då finns liksom inte energin.. Men svårt å veta vad man ska göra åt saken. Emellanåt blir jag så frustrerad å liksom säger rakt ut: Men för f*n ta i mig!!! Han själv gillar ju att bli myst med och smekt på över hela kroppen och bara njuter (och blir helt paralyzerad av njutning).. Behöver inte vara sexuellt... Men gör han tillbaka? Nopp... Så tröttsamt... Jag tycker ju om att ta i honom men överväger att typ sluta å "ge tillbaka med samma mynt" ... Å se om de kan bli någon förändring... 

Svar på tråden Sexliv som inte funkar