Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Du pratar som du har förstånd till, det stämmer.
Jag pratar om fakta som inte är här än, och att det är nått man får titta på kullstorlekarna.
Vad pratar du om?
Är det nått du kan utveckla?
Jag pratar om fakta som inte är här än, och att det är nått man får titta på kullstorlekarna.
Vad pratar du om?
Är det nått du kan utveckla?
VI pratar om detta på grund av att du pratade om årskullar. och jag bara svara på det.
Men kan du utveckla ditt svar, då jag undrar vad det har med fakta om över/underdödlighet och årskullar.
Så du pratade om årskullar och inte vill tillföra nått, kan du utveckla det resonemanget då?
Och självklart får man titta på detta, och jämföra skillnader och få en tydligare bild på över/underdödligheten.
Och om det är känd data, så blir man lätt perplex att du inte berättade att årskullen var större/samma/mindre.
Det mest intressanta är att h*n inte ville prata om årskullar som jag svarade på, utan som vanligt smyger undan diskussionen och går över till ad hominem och prata om annat.
Som brukligt verkar det vara där.
Se under.
Min nivå är årskullar, över/underdödlighet, och det var tydligen för jobbig diskussion för dig, då du övergav den.
Ja, jag svarade på ditt årskullar, spelar roll vem som började med det, du svarade om årskullar och jag svarade och undrade och berättade att sånt är viktigt.
Och där är ju fakta viktigt och kolla upp, över/underdödlighet, årskullar och vart faktan hamnar.
Och årskullar har betydelse för fakta.
Pope sagt innan att h*n vill ha detta i sandlådan och detta efter kritik som kritiserades för vara fel.
Men visst är det intressant att pope sänker nivå så ofta, speciellt när det komerm till fakta som inte går riktigt vägen för ´na
Pratar du nu om årskullar i sammanhanget döda och under/överdödligheten
Men om du läste ditt inlägg, så såg du nivån du klarar av.(Vi andra har redan sett)
Pope är inte ens i närheten att vara elak, utan rätt mycket messmör.
För pope handlar det alltid om att glida undan och aldrig svara på nått, vad det beror på kan man undra, men en del beror det på en stor osäkerhet av pope.
Som så gärna vill diskutera, men klarar inte kritik när det blir fel, och regresserar tillbaka in i sig själv.
Det intressanta är det totala ointresse för den saklig diskussionen, inte ens när faller med samförstånd med inläggen pope skriver.
Sånt är extremt intressant och man ställer sig frågan, vad gör pope här???