FDFMGA skrev 2021-01-09 14:38:34 följande:
Jag blev inte varse något, bara irriterad eftersom jag anser att Löfvens klavertramp var fundamentala och helt oberoende av om huruvida han bröt mot FHM:s rekommendationer eller inte. Alltså precis samma inställning som Påven Johanna gav uttryck för.
Tja, förrresten - vad jag möjligen kom till insikt om är att jag har noll intresse av att vara en av rätt många åskådare eller deltagare som bidrar till att underhålla konflikten.
Det får ni göra själva!
Padirac skrev 2021-01-09 15:11:40 följande:
Om du tycker att ett fördummat omhändertagande är samma sak som att inte hoppa på karavanen av hackade och personliga påhopp... så.. ja.. visst verkar du tycka att det är en gåta , jag tror dig då du skriver det.
pyssel skrev 2021-01-09 15:12:14 följande:
För den som inte läst det som är av "föga intresse" för honom själv ter det sig ju uppenbarligen så. När jag ber crazy lämna mig ifred, lämnar allt okommenterat i en månad så fortsätter det ändå. Obehagligt att du krokar arm med en man som ofta trakasserar kvinnliga nick här på forumet där flera har bett honom ignorera deras inlägg (till andra) när det stått klart att det varken går att diskutera eller slippa förvrängningarna.
Ja, jag ser inte att jag har något annat val snart än att antingen byta mitt nick, som jag är mycket förtjust i och aldrig har bytt av någon annan anledning än tekniktrubbel och en gång för att forumet hackades och då har jag bytt till varianter av samma, eller börja skriva dubbelanonymt de trådar jag deltar i vilket inte är min stil och vilket jag tycker är bedrövligt ska behövas.
Men det verkar ju inte bättre än att det måste bli så. Jag fick dessutom nyss ett meddelande angående ett annat kvinnligt nick som nu får samma behandling i en helt annan tråd. Det är för övrigt det som jag personligen kan se som den enda röda tråden i sammanhanget. Kvinnliga nick, kunniga kvinnliga nick, kunniga kvinnliga nick som har lätt för att uttrycka sig verkar vara vad som får igång den här evighetsmaskinen.
Och tänka sig att jag tackade för förståelsen och stödet! Jag ser det som att den enfaldiga hållningen definitivt diskvalificerar mig från de kvinnor jag pratar om här. Så urbota dumt. Burr.