Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Men visst, de som dog av covid kunde ju teoretiskt sett ha dött av att träffas av blixten eller en meteorit
Det finns en studie som pekar på att många människor kan vara immuna mot covid-19. Det handlar om T-celler och om immunitet genom andra corona-virus. Det är samma universitet som utvecklar vaccin, och det här är väl en del av bakgrundsforskningen. Jag har hört två kommentarer om studier (som hade ganska olika åsikter om om hur det här kan tolkas), inte läst studien i sig. Men kanske några är intresserade:
https://www.researchgate.net/publication/341298976_Designing_a_therapeutic_SARS-CoV-2_T-cell-inducing_vaccine_for_high-risk_patient_groups
Hur gick det med det här? Har vi fått något mer berättat för oss om det?
omni.se/expert-kan-bryta-mot-lagen-att-covidsjuka-smittsparar/a/Ad497M
Ska bli intressant och se om andrea håller med dig.
Hur kommer det sig att du inbillar dig saker om vad vi säger om under/överdödligheten?
Förstår du inte att under/överdödlighet säger nått i förlängningen?
Du verkar upprörd över mindre dör idag och skapar denna underdödlighet.
Dock en sak vet jag, det du skriver om detta till mig, det är bara en fantasi du skapat om mig och vad jag säger om den nämnda under/över-dödligheten.
Du ger mer än en här en känsla av att du är arg vi har en underdödlighet som börjar ge en annan bild av de dödade.
Är du medveten om att varje år vid influensa tider så ökar dödligheten bland de äldre och känsliga markant?
Och vi hade för nått år sedan en mycket hög överdödlighet, utan ett speciellt överdrivet virus och vi hade vaccin.
Jag får känslan av att du gett upp, och nu ska förstöra diskussionen.