Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Kanske det, jag skulle inte heller ha någon falsktrygghet och inom en vecka klara av att använda munskydd som det är tänkt.(och då om jag fann nått syfte med det som betydde nått)
Men samhället och TV visar med en EXTREM tydlighet att folk inte kan använda munskydd.
Den saken är uppbar.
Jag kan inte heller se en nytta när vi redan bevis att att munskydd inte behövs och med månader av minskade smittotal som bevis för att munskydd inte behövs.
Och ja, jag vet redan att smittan kommer öka nu eller senare, dock ser vi i andra länder att munskydd inte är speciell bra på att stoppa smittan.
Jag tror att smittan kommer öka m,ed munskydd, och pga alla är inte som oss två.
Och de som inte ens vill ta på sig ett munskydd, de kommer ju var mer smittspridare än skydda någon.
Det är bättre som idag där du själv kan välja om du vill ha munskydd, det är faktiskt till din fördel att folk inte använder munskydd och just för folk är mer oförsiktiga då.
Vet dock fortfarande inte vad det inlägget betyder, då du vägrade berätta.
Det berättar du är ointresserad av en vuxen diskussion på den delen, vad det nu var.