Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Däremot har jag för mig att jag i tråden sett en del argument av typen jag enbart sett bland alternativhögern och SDs vurmare/svans. Men om det var du elelr någon annan har jag just nu ingen aning om - och således heller ingen uppfattning om heller.
Så vitt jag förstår och kommer ihåg har jag inte ifrågasatt någons minne eller förmåga till att minnas, det tyckte jag mig se att någon förstod i alla fall.
Hint, hint, nudge, nudge, know-what-I-mean .... skitkul! Bara antydningar och paralleller, så att era inlägg inte ska gå att anmäla.
Attans irriterande. Som jag skrev någon gång innan, är jag verkligen ingen extremist och känner även tex vänsterpartister och MPvänster som delar min uppfattning om pandemistrategin, det är inte partibundet. Känns som en förolämpning med dessa antydningar, då jag verkligen ogillar de som jag buntas ihop med. Ogillar även generaliseringar och förutfattade meningar!
Dessutom har jag väldigt lite kännedom om hur SDentusiaster uttrycker sig eftersom jag kommer ytterst lite i kontakt med sådana, så det är svårt att uttala sig om dessa påstådda likheter. Är vän med en avlägsen släkting på FB, som brukar citera SDdravel och skriva Läs, viktigt! Men det brukar jag aldrig läsa och jag och övriga släktingar suckar och lämnar det utan kommentar, för vi vill inte starta någon släktfejd, vi inser att det inte går att diskutera med fanatiker.
Bor ju inte i Sverige, så vet inte vad som menas med alternativhögern, är det nassar? SD? Centerpartister? Eller vad?